Code du cours PārZ3096
Crédits 3
La quantité totale d'heures en classe81
Nombre de conferences10
Nombre de travaux pratiques et des séminaires6
Nombre des travaux du laboratoire16
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant49
Date de l'approbation du cours19.10.2021
1. Ugaglia A. A. , Cardebat A., Corsi J.C. , Corsi A.The Palgrave Handbook of Wine Industry Economics, Handbook of wine industry economics,
Cham : Palgrave Macmillan, 2019.542 p.
2. Epstein B.S., Strong, Sweet & Dry: a guide to Vermouth, Port, Sherry, Madeira and Marsala / London: Reaktion Books, 2020, 263 p.
3. Ball R. The Philosophy of wine, London: British Library Publishing. 2019. 105 p.
1. Lorencs V. Vīna un garšu pasaulē, Jumava, 2019. 152.lpp.
2. Gasnjē V. Kā izvēlēties vīnu. Vīnziņa padomi, Zvaigzne ABC, 2008. 352 lpp.
3. Vesons D. Vīni un ēdieni, Zvaigzne ABC, 2009. 176 lpp.
1. Starptautiskās vīna organizācijas mājaslapa [Tiešsaiste] [Skatīts 15.10.2021.] Pieejams:
https://www.oiv.int
2. Latvijas vīnziņu asociācijas mājaslapa [Tiešsaiste] [Skatīts 15.10.2021.] Pieejams: https://www.sommelier.lv/
3. Latvijas vīnkopju un vīndaru biedrība [Tiešsaiste] [Skatīts 15.10.2021.] Pieejams: http://www.vindaris.lv/
4. PTO mājas lapa / Vīna un gastronomijas tūrisms [Tiešsaiste] [Skatīts 15.10.2021.] Pieejams:
https://www.unwto.org/gastronomy-wine-tourism