Code du cours PārZ3096

Crédits 3

La quantité totale d'heures en classe81

Nombre de conferences10

Nombre de travaux pratiques et des séminaires6

Nombre des travaux du laboratoire16

La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant49

Date de l'approbation du cours19.10.2021

Auteurs du cours

author

Rita Riekstiņa-Dolģe

author

Gita Krūmiņa-Zemture

Manuels

1. Ugaglia A. A. , Cardebat A., Corsi J.C. , Corsi A.The Palgrave Handbook of Wine Industry Economics, Handbook of wine industry economics,
Cham : Palgrave Macmillan, 2019.542 p.
2. Epstein B.S., Strong, Sweet & Dry: a guide to Vermouth, Port, Sherry, Madeira and Marsala / London: Reaktion Books, 2020, 263 p.
3. Ball R. The Philosophy of wine, London: British Library Publishing. 2019. 105 p.

Ouvrages supplémentaires

1. Lorencs V. Vīna un garšu pasaulē, Jumava, 2019. 152.lpp.
2. Gasnjē V. Kā izvēlēties vīnu. Vīnziņa padomi, Zvaigzne ABC, 2008. 352 lpp.
3. Vesons D. Vīni un ēdieni, Zvaigzne ABC, 2009. 176 lpp.

Périodiques et d`autres ressources d`information

1. Starptautiskās vīna organizācijas mājaslapa [Tiešsaiste] [Skatīts 15.10.2021.] Pieejams:
https://www.oiv.int
2. Latvijas vīnziņu asociācijas mājaslapa [Tiešsaiste] [Skatīts 15.10.2021.] Pieejams: https://www.sommelier.lv/
3. Latvijas vīnkopju un vīndaru biedrība [Tiešsaiste] [Skatīts 15.10.2021.] Pieejams: http://www.vindaris.lv/
4. PTO mājas lapa / Vīna un gastronomijas tūrisms [Tiešsaiste] [Skatīts 15.10.2021.] Pieejams:
https://www.unwto.org/gastronomy-wine-tourism