Код курса PārZ3096
Кредитные пункты 3
Общее количество часов81
Kоличество часов лекций10
Kоличество часов семинаров и практических занятий6
æоличество лабораторных работ16
Количество часов самостоятельной работы студента49
Дата утвеждения курса19.10.2021
1. Ugaglia A. A. , Cardebat A., Corsi J.C. , Corsi A.The Palgrave Handbook of Wine Industry Economics, Handbook of wine industry economics,
Cham : Palgrave Macmillan, 2019.542 p.
2. Epstein B.S., Strong, Sweet & Dry: a guide to Vermouth, Port, Sherry, Madeira and Marsala / London: Reaktion Books, 2020, 263 p.
3. Ball R. The Philosophy of wine, London: British Library Publishing. 2019. 105 p.
1. Lorencs V. Vīna un garšu pasaulē, Jumava, 2019. 152.lpp.
2. Gasnjē V. Kā izvēlēties vīnu. Vīnziņa padomi, Zvaigzne ABC, 2008. 352 lpp.
3. Vesons D. Vīni un ēdieni, Zvaigzne ABC, 2009. 176 lpp.
1. Starptautiskās vīna organizācijas mājaslapa [Tiešsaiste] [Skatīts 15.10.2021.] Pieejams:
https://www.oiv.int
2. Latvijas vīnziņu asociācijas mājaslapa [Tiešsaiste] [Skatīts 15.10.2021.] Pieejams: https://www.sommelier.lv/
3. Latvijas vīnkopju un vīndaru biedrība [Tiešsaiste] [Skatīts 15.10.2021.] Pieejams: http://www.vindaris.lv/
4. PTO mājas lapa / Vīna un gastronomijas tūrisms [Tiešsaiste] [Skatīts 15.10.2021.] Pieejams:
https://www.unwto.org/gastronomy-wine-tourism