Statuss(Neaktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Titre du cours | |
Code du cours | Ekon5068 |
Crédits (ECTS) | 4.5 |
La quantité totale d'heures en classe | 121.5 |
Nombre de conferences | 16 |
Nombre de travaux pratiques et des séminaires | 32 |
Date de l'approbation du cours | 12/10/2011 |
Auteurs du cours | |
, Ingūna Gulbe |
|
6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Manuels | |
1. Deivid W.Cravens, Nigel Piercy Strategic Marketing McGrow-Hill., 2008. 864 p.
2. Alexander Chernev, Philip Kotler.Strategic Marketing Management. 5th ed. Brightstar Media, Inc.; 2009. 290 p. 3. Roger Kerin, Robert Peterson. Strategic Marketing Problems: Cases and Comments. 12th Edition Prentice Hall., 2009., 744p. 4. Praude V., Šalkovska J. Mārketinga komunikācijas. Rīga, 2005. 482 lpp. |
|
Ouvrages supplémentaires | |
1. Kotlers F. Kotlers par mārketingu. Kā radīt, iekarot tirgu un dominēt tajā. Lietišķās informācijas dienests, Rīga, 2007. 272 lpp.
2. Fisks P. Mārketinga ģēnijs. Jāņa Rozes apgāds, Rīga, 2009. 390 lpp. 3. Kalve I. Apseglot pārmaiņu vēju. Turība. Rīga, 2005. 296 lpp. |
|
Périodiques et d`autres ressources d`information | |
1. Forbes. Rīga: SK Media. ISSN 1691-6018.
2. Harvard Business Review Published by Harvard Business School Publishing. ISSN: 0017-8012. 3. The Journal of Marketing American Marketing Association. Print ISSN: 0022-2429; Online ISSN: 1547-7185. |