Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Neaktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Titre du cours
Code du cours Ekon5068
Crédits (ECTS) 4.5
La quantité totale d'heures en classe 121.5
Nombre de conferences 16
Nombre de travaux pratiques et des séminaires 32
Date de l'approbation du cours 12/10/2011
 
Auteurs du cours
, Ingūna Gulbe

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Manuels
1. Deivid W.Cravens, Nigel Piercy Strategic Marketing McGrow-Hill., 2008. 864 p.
2. Alexander Chernev, Philip Kotler.Strategic Marketing Management. 5th ed. Brightstar Media, Inc.; 2009. 290 p.
3. Roger Kerin, Robert Peterson. Strategic Marketing Problems: Cases and Comments. 12th Edition Prentice Hall., 2009., 744p. 4. Praude V., Šalkovska J. Mārketinga komunikācijas. Rīga, 2005. 482 lpp.
Ouvrages supplémentaires
1. Kotlers F. Kotlers par mārketingu. Kā radīt, iekarot tirgu un dominēt tajā. Lietišķās informācijas dienests, Rīga, 2007. 272 lpp.
2. Fisks P. Mārketinga ģēnijs. Jāņa Rozes apgāds, Rīga, 2009. 390 lpp. 3. Kalve I. Apseglot pārmaiņu vēju. Turība. Rīga, 2005. 296 lpp.
Périodiques et d`autres ressources d`information
1. Forbes. Rīga: SK Media. ISSN 1691-6018.
2. Harvard Business Review Published by Harvard Business School Publishing. ISSN: 0017-8012. 3. The Journal of Marketing American Marketing Association. Print ISSN: 0022-2429; Online ISSN: 1547-7185.