Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Neaktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Kurstitel
Kurs-Code Ekon5068
Kreditpunkte (ECTS) 4.5
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) 121.5
Vorlesungen (Stundenzahl) 16
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge 32
Bestätigt am (Datum) 12/10/2011
 
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)
, Ingūna Gulbe

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen
1. Deivid W.Cravens, Nigel Piercy Strategic Marketing McGrow-Hill., 2008. 864 p.
2. Alexander Chernev, Philip Kotler.Strategic Marketing Management. 5th ed. Brightstar Media, Inc.; 2009. 290 p.
3. Roger Kerin, Robert Peterson. Strategic Marketing Problems: Cases and Comments. 12th Edition Prentice Hall., 2009., 744p. 4. Praude V., Šalkovska J. Mārketinga komunikācijas. Rīga, 2005. 482 lpp.
Weiterfuhrende Literatur
1. Kotlers F. Kotlers par mārketingu. Kā radīt, iekarot tirgu un dominēt tajā. Lietišķās informācijas dienests, Rīga, 2007. 272 lpp.
2. Fisks P. Mārketinga ģēnijs. Jāņa Rozes apgāds, Rīga, 2009. 390 lpp. 3. Kalve I. Apseglot pārmaiņu vēju. Turība. Rīga, 2005. 296 lpp.
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften
1. Forbes. Rīga: SK Media. ISSN 1691-6018.
2. Harvard Business Review Published by Harvard Business School Publishing. ISSN: 0017-8012. 3. The Journal of Marketing American Marketing Association. Print ISSN: 0022-2429; Online ISSN: 1547-7185.