Code du cours Ekon3120

Crédits 6

La quantité totale d'heures en classe162

Nombre de conferences24

Nombre de travaux pratiques et des séminaires40

La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant98

Date de l'approbation du cours07.04.2015

Auteur du cours

author

Arnis Lēnerts

Connaissances de base

Ekon1001,

Soci2036,

Manuels

1. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. grām. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp.
2. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 2. grām. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp.

3. Freijers V. Tūrisma mārketings: uz tirgu orientēta tūrisma mikroekonomikas un makroekonomikas pārvaldība. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2011. 621 lpp.

Ouvrages supplémentaires

1. Praude V., Šalkovska J. Satura mārketings internetā. Rīga: Burtene, 2018. 256 lpp.
2. Reklāmas likums, LR likums. Stājās spēkā 24.01.2000. [tiešsaiste] Skatīts: [08.12.2025.] Pieejams: https://likumi.lv/doc.php?id=163

3. Smiths P.R. Marketing Communications: Integrating Online and Offline, Customer Engagement, and Digital Technolog. London: Kogan Page, 2019. 672 p.

Périodiques et d`autres ressources d`information

1. Ekonomikas ministrija http://www.em.gov.lv
2. Patērētāju tiesību aizsardzības centrs – www.ptac.gov.lv/lv/content/par-e-komerciju
3. Mājas lapu veidošana. [tiešsaiste]. [skatīts 08.12.2025.]. Pieejams: http://www.w3schools.com/default.asp.

4. E-komercijas jaunumi – www.ecommercetimes.com