Код курса Ekon3120
Кредитные пункты 6
Общее количество часов162
Kоличество часов лекций24
Kоличество часов семинаров и практических занятий40
Количество часов самостоятельной работы студента98
Дата утвеждения курса07.04.2015
Ekon1001,
Soci2036,
1. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. grām. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp.
2. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 2. grām. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp.
3. Freijers V. Tūrisma mārketings: uz tirgu orientēta tūrisma mikroekonomikas un makroekonomikas pārvaldība. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2011. 621 lpp.
1. Praude V., Šalkovska J. Satura mārketings internetā. Rīga: Burtene, 2018. 256 lpp.
2. Reklāmas likums, LR likums. Stājās spēkā 24.01.2000. [tiešsaiste] Skatīts: [08.12.2025.] Pieejams: https://likumi.lv/doc.php?id=163
3. Smiths P.R. Marketing Communications: Integrating Online and Offline, Customer Engagement, and Digital Technolog. London: Kogan Page, 2019. 672 p.
1. Ekonomikas ministrija http://www.em.gov.lv
2. Patērētāju tiesību aizsardzības centrs – www.ptac.gov.lv/lv/content/par-e-komerciju
3. Mājas lapu veidošana. [tiešsaiste]. [skatīts 08.12.2025.]. Pieejams: http://www.w3schools.com/default.asp.
4. E-komercijas jaunumi – www.ecommercetimes.com