Latvijas Biozinātņu un tehnoloģiju universitāte
#Tehniskā fakultāte
Profesionālās izglītības skolotājs Pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības
Programmas direktors: Nataļja Vronska

2.2. Galvenā(-s) studiju joma(-s)
Pedagoģija, psiholoģija, praktiskā arodpedagoģija
4.2. Programmas prasības (kvalifikācijas iegūšanas nosacījumi utt.)
- Zināšanas: pārzina profesionālās izglītības programmu reglamentējošo dokumentāciju, izprot pedagoģiskā procesa, mācību, metodiskā un audzināšanas darba organizāciju, mācību sasniegumu vērtēšanas tehnoloģiju; pārzina profesionālās izglītības un darba tirgus attīstības tendences; izprot personīgās un audzēkņu karjeras attīstības iespējas mūžizglītības kontekstā; pārzina jaunākās informācijas tehnoloģiju tendences un tehnoloģiskās iespējas profesijā. Prasmes: prot teorētiskajās studijās gūtās zināšanas izmantot darbā; spēj organizēt, analizēt un izvērtēt mācību, metodisko un audzināšanas darbu pedagoģisko mērķu sasniegšanai; prot izmantot vienotu starppriekšmetu pieeju mācību procesā un atsegt saikni starp karjeras izaugsmes iespējām un apgūstamo izglītības programmu izvēlētajā nozarē; prot analizēt izvērtēt un veicināt audzēkņu mācību darba sasniegumus; prot motivēt un veicināt audzēkņus konkurētspēju darba tirgū; prot konkurences apstākļos mērķtiecīgi veidot karjeru un ir gatavs iesaistīties mūžizglītībā. Kompetences: spēj patstāvīgi izmantot studijās gūtās zināšanas; spēj atbildīgi kritiski analītiski risināt pedagoģiska rakstura problēmas, tās teorētiski un empīriski pamatot; spēj organizēt, analizēt un izvērtēt mācību, metodisko un audzināšanas darbu; pedagoģisko mērķu sasniegšanai spēj izvērtēt, izskaidrot, radoši un elastīgi realizēt mācību priekšmeta saturu; spēj izmantot vienotu starppriekšmetu pieeju mācību procesā un atsegt saikni starp karjeras izaugsmes iespējām un izvēlētajā nozarē apgūstamo izglītības programmu; spēj vadīt audzēkņu kvalifikācijas un zinātniskos darbus, sagatavot audzēkņus.
Kredītpunktu sadalījums pa semestriem un daļām (A-obligātā, B-specializācijas izvēle, C-brīvā izvēle)
Nepilna laika
Daļa 1-sem. 2-sem. 3-sem. 4-sem. 5-sem. Kopā
B 15 16 14.5 12.5 18 76
Vispārizglītojošie kursi 6 2 8.5 2 2 20.5
Nozares kursi 9 14 6 10.5 16 55.5
Brīvās izvēles kursi     2 2 2 6
2015.pavasara 2014.rudens 2014.pavasara 2013.rudens 2013.pavasara 2012.rudens 2012.pavasara 2011.rudens 2011.pavasara 2010.rudens 2010.pavasara 2009.rudens 2009.pavasara 2008.rudens 2008.pavasara 2007.rudens 2007.pavasara 2006.rudens 2006.pavasara
Nepilna laika
2-sem. 4-sem. Kursu plāns ar aprakstiem
2-sem. Vispārizglītojošie kursi (2)
Peda4038 Pedagoģiskie pētījumi [Prof.izgl.skol., 1.līm.; 2. un 5.sem.] (3)
2-sem. Nozares kursi (14)
Peda2008 Pedagoģijas vēsture [Prof.izgl.skol., 1.līm.: 2.sem.] (4.5)
Peda4025 Pieaugušo izglītība [MVI, p(b): PL 7.sem., NL 8.sem.; Prof.izgl.skol., 1.līm.: NL 2.sem.] (3)
Peda4034 Praktiskā arodpedagoģija II [Prof.izgl.skol., 1.līm., 2.sem.] (3)
Peda4035 Praktiskā arodpedagoģija [Prof.izgl.skol., 1.līm. kursa d., 2.sem.] (1.5)
PedaP110 Pedagoģiskā procesa vērošana [Prof.izgl.skol., 1.līm.: prakse, 2.sem.] (6)
Psih2029 Attīstības psiholoģija [MVI, p(b): PL 2.sem., NL 3.sem.; ] (3)
4-sem. Vispārizglītojošie kursi (2)
Citi4016 Darba un civilā aizsardzība [Obl. visām PL un NL pamatst. pr.] (3)
4-sem. Nozares kursi (10.5)
InfT2002 IT izglītībā I [MVI, p(b), Prof.izgl.skol., 1.līm.: PL un NL 4.sem.] (3)
Peda4043 Specializācijas priekšmeta metodika [Prof.izgl.skol., 1.līm., 4.sem.] (3.75)
PedaP109 Mācības un audzināšana [Prof.izgl.skol., 1.līm.: prakse, 4.sem.] (9)
4-sem. Brīvās izvēles kursi (2)
Filz3003 Retorika [Prof.izgl.skol., 1.līm.: izvēles, 3.-5.sem.] (3)