Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Kurstitel | |
Kurs-Code | Peda3032 |
Kreditpunkte (ECTS) | 3 |
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) | 81 |
Vorlesungen (Stundenzahl) | 16 |
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge | 16 |
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) | 49 |
Bestätigt am (Datum) | 19/02/2014 |
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft) | |
, Laura Šīmane-Vīgante |
|
Vorkenntnisse | |
Peda2030, Peda2051, Peda2052, Peda2053, Psih2029, |
|
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen | |
1. Freimanis I. Ieskats speciālās skolas darbā. Rīga: RaKa, 2007. 271 lpp.
2. Liepiņa S. Speciālā psiholoģija. Rīga: RaKa, 2003. 312 lpp. 3. Inclusive Education: a global agenda. Ed.by Pijl, S.J., Meijer, C.J.W., & Hegarty, S. London: Routledge, 2002. 4. Loreman T., Deppeler J., & Harvey D. Inclusive Education: A Practical Guide to Supporting Diversity in the Classroom. London: RoutledgeFalmer, 2005. 273 p. |
|
Weiterfuhrende Literatur | |
1. Andrēziņa R. Bērnu garīgā veselība. Rīga: Nacionālais Apgāds, 2010. 42 lpp.
2. Skola visiem. Palīgs pedagogiem, psihologiem un vecākiem. Rīga: SAC, 2002. 391 lpp. 3. Tūbele S., Šteinberga A. Ievads speciālajā pedagoģijā. Rīga: RaKa, 2004. 112 lpp. |
|
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften | |
1. http://www.unesco.org
2. http://inclusiveeducationpdresources.com/ 3. International Journal of Inclusive Education. Publishedby Taylor and Francis Group. ISSN (printed) 1360-3116. ISSN (electronic) 1464-5173. |