Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Kurstitel | |
Kurs-Code | Ekon2069 |
Kreditpunkte (ECTS) | 1.5 |
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) | 40.5 |
Vorlesungen (Stundenzahl) | 8 |
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge | 8 |
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) | 24 |
Bestätigt am (Datum) | 13/10/2020 |
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft) | |
, Raimonds Kupčs |
|
6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen | |
1. Praude V. Mārketings. 1. Grāmata. Rīga: Burtene, 2011. 528 lpp. 2. Praude V. Mārketings. 2. grāmata. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp. |
|
Weiterfuhrende Literatur | |
1. Niedrītis J. Ē. Mārketings. 4. pārstrād. un papild. izd. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2008. 487 lpp.
2. Fisks P. Mārketinga ģēnijs. Jelgava: Jāņa Rozes apgāds, 2009. 390 lpp. 2. Dārziņa Ē. Vai mārketings ir lieki tēriņi? Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2011. 120 lpp. 3. Armsa B. Vietējais mārketings. Rīga: Zvaigzne ABC, 2007. 144 lpp. 4. Kotlers F. Mārketinga pamati. Rīga: Jumava, 2006. 647 lpp. |
|
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften | |
1. Kapitāls: žurnāls lietišķiem cilvēkiem: krāsains biznesa un ekonomikas žurnāls. Rīga :Lietišķās informācijas dienests. ISSN 1407-2505.
2. Dienas Bizness: nedēļas laikraksts: Latvijas biznesa avīze. Rīga: Diena: Dagens Industri, 2005-. ISSN 1407-2041 3. The Economist: London: Economist Newspaper Ltd. ISSN 0013-0613. 4. American Marketing Association: https://www.ama.org/ 5. European Journal of Marketing. ISSN: 0309-0566, Online from: 1967. 6. Mārketings - www.alberts.lv 7. Tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēte - www.kantar.lv 8. Biznesa ziņu portāls – www.db.lv |