Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Hазвание курса
Код курса Ekon2069
Кредитные пункты (ECTS) 1.5
Общее количество часов 40.5
Kоличество часов лекций 8
Kоличество часов семинаров и практических занятий 8
Количество часов самостоятельной работы студента 24
Дата утвеждения курса 13/10/2020
 
Разработчик курса
, Raimonds Kupčs

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Учебная литературa
1. Praude V. Mārketings. 1. Grāmata. Rīga: Burtene, 2011. 528 lpp.
2. Praude V. Mārketings. 2. grāmata. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp.
Дополнительная литература
1. Niedrītis J. Ē. Mārketings. 4. pārstrād. un papild. izd. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2008. 487 lpp.
2. Fisks P. Mārketinga ģēnijs. Jelgava: Jāņa Rozes apgāds, 2009. 390 lpp.
2. Dārziņa Ē. Vai mārketings ir lieki tēriņi? Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2011. 120 lpp.
3. Armsa B. Vietējais mārketings. Rīga: Zvaigzne ABC, 2007. 144 lpp.
4. Kotlers F. Mārketinga pamati. Rīga: Jumava, 2006. 647 lpp.
Периодика и другие источники информации
1. Kapitāls: žurnāls lietišķiem cilvēkiem: krāsains biznesa un ekonomikas žurnāls. Rīga :Lietišķās informācijas dienests. ISSN 1407-2505.
2. Dienas Bizness: nedēļas laikraksts: Latvijas biznesa avīze. Rīga: Diena: Dagens Industri, 2005-. ISSN 1407-2041
3. The Economist: London: Economist Newspaper Ltd. ISSN 0013-0613.
4. American Marketing Association: https://www.ama.org/
5. European Journal of Marketing. ISSN: 0309-0566, Online from: 1967.
6. Mārketings - www.alberts.lv
7. Tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēte - www.kantar.lv
8. Biznesa ziņu portāls – www.db.lv