Code du cours Peda2027

Crédits 3

La quantité totale d'heures en classe81

Nombre de conferences16

Nombre de travaux pratiques et des séminaires16

La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant49

Date de l'approbation du cours21.05.2013

Auteurs du cours

author

Anita Aizsila

author

Inga Andersone-Penčuka

Manuels

1. Geidžs N.L., Berliners D.C. Pedagoģiskā psiholoģija. Rīga: Zvaigzne ABC. 1999. 662 lpp.
2. Gudjons H. Pedagoģijas pamatatziņas. Rīga: Zvaigzne ABC. 1998. 394 lpp.
3. Jurgena, I Vispārīgā pedagoģija. Rīga : N.I.M.S. 2010. 172 lpp.
4. Zelmenis V. Pedagoģijas pamati. Rīga: RaKa. 2000. 291 lpp.

Ouvrages supplémentaires

1. Banks, Cherry A. McGee. Improving Multicultural Education. 2005. 183 lpp.
2. Katane I. Skola kultūrā un kultūra skolā. Jelgava, 2006. 116 lpp.
3. Komenskis J.A. Lielā didaktika. Rīga: Zvaigzne, 1992. 232 lpp.

Périodiques et d`autres ressources d`information

1. Journal of Teacher Education and Training. Volume 1, 2002. [tiešsaiste].Faculty of PedagogyandPsychology Daugavpils University – 95 p.[skatīts 02.07.2013.]. Pieejams: http://www.ise-lv.eu/ufiles/1206043299JTET%202002%20vol%201.pdf
2. Izglītības programmu paraugi. [tiešsaiste]. [Skatīts 24.02.2011]. Pieejams: http:/izm.gov.lv/nozares-politika/izglitiba/vispareja-izglitiba.html
3. Skolotajs.lv. [tiešsaiste]. [Skatīts 24.02.2011]. Pieejams:http://www.skolotajs.lv