Kurs-Code Peda2027

Kreditpunkte 3

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)81

Vorlesungen (Stundenzahl)16

Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge16

Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)49

Bestätigt am (Datum)21.05.2013

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Anita Aizsila

author

Inga Andersone-Penčuka

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1. Geidžs N.L., Berliners D.C. Pedagoģiskā psiholoģija. Rīga: Zvaigzne ABC. 1999. 662 lpp.
2. Gudjons H. Pedagoģijas pamatatziņas. Rīga: Zvaigzne ABC. 1998. 394 lpp.
3. Jurgena, I Vispārīgā pedagoģija. Rīga : N.I.M.S. 2010. 172 lpp.
4. Zelmenis V. Pedagoģijas pamati. Rīga: RaKa. 2000. 291 lpp.

Weiterfuhrende Literatur

1. Banks, Cherry A. McGee. Improving Multicultural Education. 2005. 183 lpp.
2. Katane I. Skola kultūrā un kultūra skolā. Jelgava, 2006. 116 lpp.
3. Komenskis J.A. Lielā didaktika. Rīga: Zvaigzne, 1992. 232 lpp.

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1. Journal of Teacher Education and Training. Volume 1, 2002. [tiešsaiste].Faculty of PedagogyandPsychology Daugavpils University – 95 p.[skatīts 02.07.2013.]. Pieejams: http://www.ise-lv.eu/ufiles/1206043299JTET%202002%20vol%201.pdf
2. Izglītības programmu paraugi. [tiešsaiste]. [Skatīts 24.02.2011]. Pieejams: http:/izm.gov.lv/nozares-politika/izglitiba/vispareja-izglitiba.html
3. Skolotajs.lv. [tiešsaiste]. [Skatīts 24.02.2011]. Pieejams:http://www.skolotajs.lv