Code du cours KomZ5003

Crédits 3

La quantité totale d'heures en classe81

Nombre de conferences12

Nombre de travaux pratiques et des séminaires12

La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant57

Date de l'approbation du cours20.12.2021

Auteur du cours

author

Lāsma Līcīte-Ķurbe

Manuels

1. Kazaka O. Pirmā PR grāmata. Rīga: Trendsetter Publishing, 2019,. 182 lpp.
2. Bergstrems B. Vizuālā komunikācija. Rīga: Jāņa Rozes apgāds, 2009,. 240 lpp.
3. Beks K. Mediju un komunikācijas zinātne. Rīga: SIA “Biznesa augstskola Turība”, 2021,. 384 lpp.
4. Praude V., Šalkovska J. Integrētā mārketinga komunikācija I. Rīga: Burtene, 2015,. 464 lpp.
5. Lehtonens J., Siliņa R., Ābelniece B. Riska un krīzes komunikācija. Rīga: Turība, 2011,. 198 lpp.

6. Jones P. Communicating Strategy. Gower, 2008,. p. 198 p.

Ouvrages supplémentaires

1. Brikše I. Komunikācija. Mediji. Universitāte. Rīga: Apgāds Mansards, 2016,. 304 lpp.
2. Veinberga S. Komunikācija. Teorija un prakse. Rīga: Sava grāmata, 2019,. 336 lpp.
3. Derkevica-Pilskunga J. Domino Effect in Risk and Crisis Communication. Management and Legal Aspects. Rīga: SIA “Biznesa augstskola Turība”, 2021,. 312 lpp.
4. Kramiņš E. Retorikas rokasgrāmata. Runāsim skaidri, spilgti, iedarbīgi! Rīga: SIA “Biznesa augstskola Turība”, 2016,. 624 lpp.
5. Miri R. Brand Storytelling: Put Customers at the Heart of Your Brand Story. London: Kogan Page, 2020, 232 p.

6. Parson R. The Heart of Communication. London: Hodder & Stoughton, 2020,. 176 p.

Périodiques et d`autres ressources d`information

1. International Journal of Communication. Online ISSN: 1932-8036
2. Media and Coomunication. Online ISSN: 2183-2439

3. Coomunication Research. Online ISSN: 1552-3810