Code du cours InfT5054
Crédits 3
La quantité totale d'heures en classe81
Nombre de conferences12
Nombre de travaux pratiques et des séminaires12
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant57
Date de l'approbation du cours06.09.2022
1. Schneider G.P. Electronic commerce. Twelfth edition. Cengage Learning, 2017. 598 p. (pie mācībspēka)
2. Chaffey D. Digital business and e-commerce management. Harlow, England: Pearson Education Limited, 2014. 712 p.
3. Google Ads. Palīdzība [tiešsaiste]: Pieejams:
https://ads.google.com/google/ads
4. Google Analytics. Palīdzība [tiešsaiste]. Pieejams: https://support.google.com/analytics/?hl=en#topic=3544906
5. Latvijas Republikas tiesību akti [tiešsaiste]. Pieejams: https://www.likumi.lv
1. Turban E., King D., Lang J. Introduction to Electronic Commerce. Boston, USA: Pearson Education, Inc, 2011. 539 p.
2. Wordpress. Palīdzība [tiešsaiste]: Pieejams: https://en.support.wordpress.com/
3. E-komercijas jaunumi. Pieejams: www.ecommercetimes.com
4. Latvijas Vēstneša portāls. [tiešsaiste]: Pieejams: http://www.lvportals.lv/
5. Electronic Commerce Research and Applications. Pieejams: https://www.journals.elsevier.com/ electronic-commerce-research-and-applications
6. Asana. Pamācība. [tiešsaiste]: Pieejams: https://asana.com/guide/get-started/begin/quick-start
7. Asana. Videopamācības. [tiešsaiste]: Pieejams: https://academy.asana.com/series/video-tutorials-tips
1.Online magazine Practical e-commerce. Pieejams: https://www.practicalecommerce.com/