Kurs-Code InfT5054
Kreditpunkte 3
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)81
Vorlesungen (Stundenzahl)12
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge12
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)57
Bestätigt am (Datum)06.09.2022
1. Schneider G.P. Electronic commerce. Twelfth edition. Cengage Learning, 2017. 598 p. (pie mācībspēka)
2. Chaffey D. Digital business and e-commerce management. Harlow, England: Pearson Education Limited, 2014. 712 p.
3. Google Ads. Palīdzība [tiešsaiste]: Pieejams:
https://ads.google.com/google/ads
4. Google Analytics. Palīdzība [tiešsaiste]. Pieejams: https://support.google.com/analytics/?hl=en#topic=3544906
5. Latvijas Republikas tiesību akti [tiešsaiste]. Pieejams: https://www.likumi.lv
1. Turban E., King D., Lang J. Introduction to Electronic Commerce. Boston, USA: Pearson Education, Inc, 2011. 539 p.
2. Wordpress. Palīdzība [tiešsaiste]: Pieejams: https://en.support.wordpress.com/
3. E-komercijas jaunumi. Pieejams: www.ecommercetimes.com
4. Latvijas Vēstneša portāls. [tiešsaiste]: Pieejams: http://www.lvportals.lv/
5. Electronic Commerce Research and Applications. Pieejams: https://www.journals.elsevier.com/ electronic-commerce-research-and-applications
6. Asana. Pamācība. [tiešsaiste]: Pieejams: https://asana.com/guide/get-started/begin/quick-start
7. Asana. Videopamācības. [tiešsaiste]: Pieejams: https://academy.asana.com/series/video-tutorials-tips
1.Online magazine Practical e-commerce. Pieejams: https://www.practicalecommerce.com/