Code du cours Ekon5094

Crédits 4.50

La quantité totale d'heures en classe120

Nombre de conferences16

Nombre de travaux pratiques et des séminaires32

Date de l'approbation du cours11.10.2011

Auteurs du cours

author

Gunta Grīnberga-Zālīte

author

Baiba Rivža

Manuels

1. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. sēj. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp.
2. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 2. sēj. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp.
3. Praude V., Šalkovska J. Mārketinga komunikācijas. Vaidelote, 2006. 1. un 2. sēj.
4. Cravens D.W., Piercy N.F. Strategic marketing. 9th ed. Boston: Mc Graw-Hill Irwin, 2009. 784 p.

Ouvrages supplémentaires

1. Manns I. Bezbudžeta mārketings. Rīga: Zvaigzne ABC, 2013. 229 lpp.
2. Kadens R. Partizānu mārketinga tirgus izpēte. Rīga: SIA Lietišķās informācijas dienests, 2008. 251 lpp.
3. Churchill G.A., Suter T.A., Brown T.J. Basic marketing research. 8th ed. Cengage South-Western, 2013. 512 p.

Périodiques et d`autres ressources d`information

1. Kapitāls: žurnāls lietišķiem cilvēkiem: krāsains biznesa un ekonomikas žurnāls. Rīga: Lietišķās informācijas dienests. ISSN 1407-2505.
2. Dienas Bizness: nedēļas laikraksts: Latvijas biznesa avīze. Rīga: Diena: Dagens Industri, 2005-. ISSN 1407-2041.
3. Latvija. Ziņojums par Latvijas tautsaimniecības attīstību. Latvijas Republikas Ekonomikas ministrija. Rīga: LR Ekonomikas ministrija. ISSN 1407-4095. Pieejams arī: https://www.em.gov.lv/lv/nozares_politika/tautsaimniecibas_attistiba/zinojums_par_latvijas_tautsaimniecibas_attistibu/