Code du cours Ekon5094
Crédits 4.50
La quantité totale d'heures en classe120
Nombre de conferences16
Nombre de travaux pratiques et des séminaires32
Date de l'approbation du cours11.10.2011
1. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. sēj. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp.
2. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 2. sēj. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp.
3. Praude V., Šalkovska J. Mārketinga komunikācijas. Vaidelote, 2006. 1. un 2. sēj.
4. Cravens D.W., Piercy N.F. Strategic marketing. 9th ed. Boston: Mc Graw-Hill Irwin, 2009. 784 p.
1. Manns I. Bezbudžeta mārketings. Rīga: Zvaigzne ABC, 2013. 229 lpp.
2. Kadens R. Partizānu mārketinga tirgus izpēte. Rīga: SIA Lietišķās informācijas dienests, 2008. 251 lpp.
3. Churchill G.A., Suter T.A., Brown T.J. Basic marketing research. 8th ed. Cengage South-Western, 2013. 512 p.
1. Kapitāls: žurnāls lietišķiem cilvēkiem: krāsains biznesa un ekonomikas žurnāls. Rīga: Lietišķās informācijas dienests. ISSN 1407-2505.
2. Dienas Bizness: nedēļas laikraksts: Latvijas biznesa avīze. Rīga: Diena: Dagens Industri, 2005-. ISSN 1407-2041.
3. Latvija. Ziņojums par Latvijas tautsaimniecības attīstību. Latvijas Republikas Ekonomikas ministrija. Rīga: LR Ekonomikas ministrija. ISSN 1407-4095. Pieejams arī: https://www.em.gov.lv/lv/nozares_politika/tautsaimniecibas_attistiba/zinojums_par_latvijas_tautsaimniecibas_attistibu/