Kurs-Code Ekon5094

Kreditpunkte 4.50

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)120

Vorlesungen (Stundenzahl)16

Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge32

Bestätigt am (Datum)11.10.2011

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Gunta Grīnberga-Zālīte

author

Baiba Rivža

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. sēj. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp.
2. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 2. sēj. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp.
3. Praude V., Šalkovska J. Mārketinga komunikācijas. Vaidelote, 2006. 1. un 2. sēj.
4. Cravens D.W., Piercy N.F. Strategic marketing. 9th ed. Boston: Mc Graw-Hill Irwin, 2009. 784 p.

Weiterfuhrende Literatur

1. Manns I. Bezbudžeta mārketings. Rīga: Zvaigzne ABC, 2013. 229 lpp.
2. Kadens R. Partizānu mārketinga tirgus izpēte. Rīga: SIA Lietišķās informācijas dienests, 2008. 251 lpp.
3. Churchill G.A., Suter T.A., Brown T.J. Basic marketing research. 8th ed. Cengage South-Western, 2013. 512 p.

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1. Kapitāls: žurnāls lietišķiem cilvēkiem: krāsains biznesa un ekonomikas žurnāls. Rīga: Lietišķās informācijas dienests. ISSN 1407-2505.
2. Dienas Bizness: nedēļas laikraksts: Latvijas biznesa avīze. Rīga: Diena: Dagens Industri, 2005-. ISSN 1407-2041.
3. Latvija. Ziņojums par Latvijas tautsaimniecības attīstību. Latvijas Republikas Ekonomikas ministrija. Rīga: LR Ekonomikas ministrija. ISSN 1407-4095. Pieejams arī: https://www.em.gov.lv/lv/nozares_politika/tautsaimniecibas_attistiba/zinojums_par_latvijas_tautsaimniecibas_attistibu/