Code du cours Ekon3121

Crédits 4.50

La quantité totale d'heures en classe120

Nombre de conferences16

Nombre de travaux pratiques et des séminaires32

Date de l'approbation du cours07.04.2015

Auteur du cours

author

Linda Griņēviča

Connaissances de base

Ekon1024,

Ekon3115,

Manuels

1. Khan M. Consumer Behaviour and Advertising Management. New Age International (p) Limited, 2006. 374 p.
2. Krasko V., Voronovs V. Patērētāju uzvedība: sociālekonomisko faktoru reģionālā pētījuma pieredze. Daugavpils: Daugavpils universitātes Akadēmiskais apgāds „Saule”, 2012. 204 lpp.
3. Peter P., Olson J. Consumer Behavior and Marketing Strategy. 7th ed. McGraw-Hill Irwin, 2005. 576 p.
4. Patērētāju tiesību aizsardzības likums: LR likums (1999) [tiešsaiste] [skatīts 13.04.2015.]. Pieejams: http://www.likumi.lv/doc.php?id=23309

Ouvrages supplémentaires

1. Kotlers F. Kotlers par mārketingu. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2007. 272 lpp.
2. Niedrītis J.Ē. Mārketings. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2008. 488 lpp.
3. Kotlers F. Mārketings no A līdz Z. Rīga: apgāds „Jumava”, 2007. 208 lpp.

Périodiques et d`autres ressources d`information

1. Latvijas statistikas gadagrāmata. Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde. Rīga : LR Centrālā statistikas pārvalde. ISSN 1407-0626.
2. Journal of Advertising Research. [ tiešsaiste]. Published by Cambridge University Press. ISSN: 0021-8499. [skatīts 27.05.2015.] Pieejams EBSCO Business Source Complete: http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&db=bth&jid=JAR&site=ehost-live
Ar LLU IS lietotājkontu: http://ezproxy.llu.lv/login?url=http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&db=bth&jid=JAR&site
3. Mājsaimniecību budžetu apsekojuma galvenie rezultāti. Ikgadējais statistikas datu krājums. Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde. Rīga: LR Centrālā statistikas pārvalde, 2008- ISSN 1407-2688