Код курса Ekon3121
Кредитные пункты 4.50
Общее количество часов120
Kоличество часов лекций16
Kоличество часов семинаров и практических занятий32
Дата утвеждения курса07.04.2015
Ekon1024,
Ekon3115,
1. Khan M. Consumer Behaviour and Advertising Management. New Age International (p) Limited, 2006. 374 p.
2. Krasko V., Voronovs V. Patērētāju uzvedība: sociālekonomisko faktoru reģionālā pētījuma pieredze. Daugavpils: Daugavpils universitātes Akadēmiskais apgāds „Saule”, 2012. 204 lpp.
3. Peter P., Olson J. Consumer Behavior and Marketing Strategy. 7th ed. McGraw-Hill Irwin, 2005. 576 p.
4. Patērētāju tiesību aizsardzības likums: LR likums (1999) [tiešsaiste] [skatīts 13.04.2015.]. Pieejams: http://www.likumi.lv/doc.php?id=23309
1. Kotlers F. Kotlers par mārketingu. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2007. 272 lpp.
2. Niedrītis J.Ē. Mārketings. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2008. 488 lpp.
3. Kotlers F. Mārketings no A līdz Z. Rīga: apgāds „Jumava”, 2007. 208 lpp.
1. Latvijas statistikas gadagrāmata. Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde. Rīga : LR Centrālā statistikas pārvalde. ISSN 1407-0626.
2. Journal of Advertising Research. [ tiešsaiste]. Published by Cambridge University Press. ISSN: 0021-8499. [skatīts 27.05.2015.] Pieejams EBSCO Business Source Complete: http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&db=bth&jid=JAR&site=ehost-live
Ar LLU IS lietotājkontu: http://ezproxy.llu.lv/login?url=http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&db=bth&jid=JAR&site
3. Mājsaimniecību budžetu apsekojuma galvenie rezultāti. Ikgadējais statistikas datu krājums. Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde. Rīga: LR Centrālā statistikas pārvalde, 2008- ISSN 1407-2688