Kurs-Code Ekon3121

Kreditpunkte 4.50

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)120

Vorlesungen (Stundenzahl)16

Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge32

Bestätigt am (Datum)07.04.2015

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Linda Griņēviča

Vorkenntnisse

Ekon1024,

Ekon3115,

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1. Khan M. Consumer Behaviour and Advertising Management. New Age International (p) Limited, 2006. 374 p.
2. Krasko V., Voronovs V. Patērētāju uzvedība: sociālekonomisko faktoru reģionālā pētījuma pieredze. Daugavpils: Daugavpils universitātes Akadēmiskais apgāds „Saule”, 2012. 204 lpp.
3. Peter P., Olson J. Consumer Behavior and Marketing Strategy. 7th ed. McGraw-Hill Irwin, 2005. 576 p.
4. Patērētāju tiesību aizsardzības likums: LR likums (1999) [tiešsaiste] [skatīts 13.04.2015.]. Pieejams: http://www.likumi.lv/doc.php?id=23309

Weiterfuhrende Literatur

1. Kotlers F. Kotlers par mārketingu. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2007. 272 lpp.
2. Niedrītis J.Ē. Mārketings. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2008. 488 lpp.
3. Kotlers F. Mārketings no A līdz Z. Rīga: apgāds „Jumava”, 2007. 208 lpp.

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1. Latvijas statistikas gadagrāmata. Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde. Rīga : LR Centrālā statistikas pārvalde. ISSN 1407-0626.
2. Journal of Advertising Research. [ tiešsaiste]. Published by Cambridge University Press. ISSN: 0021-8499. [skatīts 27.05.2015.] Pieejams EBSCO Business Source Complete: http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&db=bth&jid=JAR&site=ehost-live
Ar LLU IS lietotājkontu: http://ezproxy.llu.lv/login?url=http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&db=bth&jid=JAR&site
3. Mājsaimniecību budžetu apsekojuma galvenie rezultāti. Ikgadējais statistikas datu krājums. Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde. Rīga: LR Centrālā statistikas pārvalde, 2008- ISSN 1407-2688