Kurs-Code MatZ4014
Kreditpunkte 7.50
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)200
Vorlesungen (Stundenzahl)80
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)120
Bestätigt am (Datum)09.01.2018
 
 
MatZB015 [GMTRB015]
•	Praude V. Mārketings 1.daļa, Rīga:Burtene 2011, 521.lpp.
•	Praude V. Mārketings 2.daļa, Rīga: Burtene, 521.lpp.
•	Kotlers F., Mārketinga pamati, Rīga: Jumava, 2006., 647.lpp.
•	Tirgzinības pamati, Rīga: Jumava, 312.lpp.
•	Juslin H., Hansen E. Strategic Marketing in the Global Forest Products Industries. Corvallis, OR, USA: Academic Press. 2003.
•	Abizāre V. Ievads uzņēmējdarbībā: mācību līdzeklis. Rīga: RaKa, 2004. 140 lpp.
•	Oļevskis G. Uzņēmējs un tirgus. Rīga: SIA Jāņa Rozes apgāds, 2007, 219 lpp.
•	Krogzeme H. Komersantu darbības analīze un kontrole. Rīga: RTU 2013. 348 lpp.
•	Vestvuds D. Kā rakstīt mārketinga plānu. Rīga: Zvaigzne ABC, 2008, 128 lpp.
•	Singh S. K., Gupta S. Entrepreneurship. SBPD Publications, 2016. 516 p.
•	Laikraksts „Dienas Bizness” ISSN 1407-2041
•	Žurnāls „Baltijas koks” ISSN 1407-6667
•	Žurnāls “Forbes” ISSN 1691-6018