Код курса MašZ3015
Кредитные пункты 3
Общее количество часов81
Kоличество часов лекций16
Kоличество часов семинаров и практических занятий16
Количество часов самостоятельной работы студента49
Дата утвеждения курса27.02.2018
1. Babris, S., Kaļķis, H., Pikšs, M., Sorokins, V. Praktiskais LEAN. Rīga: BEA, 2021. 328 lpp.
2. Babris, S., Kaļķis, H., Mūrnieks J., Piekuss, U. LEAN risinājumi efektīvākam biznesam. Rīga: BEA, 2016. 187 lpp.
3. Janakiraman B., Gopal R. K. Total Quality Management: Text And Cases. PHI Learning Pvt. Ltd, 2006. 260 p.
4. Duffy G. L. The ASQ Quality Improvement Pocket Guide: Basic History, Concepts, Tools, and Relationships. Milwaukee, Wisconsin: ASQ Quality Press, 2013. 141 p.
5. Vasiļevska D. Kvalitātes nodrošināšanas vadība. Rīga: Juridiskā koledža, 2017. – 234 lpp.
6. Leilands J. Kvalitātes vadības sistēmas Jaunā ISO 9001:2008 standarta prasību skaidrojums. Rīga, 2009. 176 lpp.
7. Krūmiņš J., Krūmiņa I. Statistisko metožu lietošana kvalitātes vadīšanā un nodrošināšanā. Rīga: LU, 2001. 42 lpp.
8. Latvijas kvalitātes asociācijas mājas lapa. Pieejams: http://www.lka.lv
9. Latvijas Nacionālā standartizācijas institūcijas „Latvijas Standarts” (LVS) mājas lapa. Pieejams: http://www.lvs.lv
10. International Organization for Standardization mājas lapa. Pieejams: http://www.iso.org/home.html
11. American Society for Quality mājas lapa. Pieejams: http://www.asq.org
12. European Foundation for Quality Management mājas lapa. Pieejams: http://www.efqm.org
13. Baldrige Performance Excellence Program mājas lapa. Pieejams: http://www.nist.gov/baldrige
14. Euroean Organization For Quality mājas lapa. Pieejams: http://www.eoq.org/home.html
1. Gygi C., Williams B. Six Sigma for Dummies. John Wiley & Sons, 2012. 408 p.
2. Oakland J.S. Total Quality Management text with cases. Oxford: Elsevier, 2003.
3. Barone St., Franco E. L. Statistical Managerial Techniques for Six Sigma Methodology: Theory and Application. John Wiley & Sons, 2012. 382 p.
4. Lāmanens K., Tominens K. Procesu vadības izcilības kritēriji. Organizācijas novērtēšanas rokasgrāmata. Rīga: Biedrība”Latvijas Biznesa konsultantu asociācija”, 2007. 120 lpp.
5. Taminens K. EFQM. Izcilības modelis biznesa organizācijām. Organizācijas novērtēšanas rokasgrāmata. Rīga: Biedrība ”Latvijas Biznesa konsultantu asociācija”, 2007. 170 lpp.
1. Quality Progress. Publisher: American Society for Quality. Publication type: Journals. ISSN: 0033524X
2. Quality Management Journal. Published by American Society for Quality. ISSN: 1068-6967
3. Latvijas Vēstnesis. Latvijas Republikas oficiālais izdevums [tiešsaiste]. Pieejams: https://www.vestnesis.lv/
4. Quality Engineerig (Journal)