Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Kurstitel
Kurs-Code Psih3009
Kreditpunkte (ECTS) 3
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) 81
Vorlesungen (Stundenzahl) 16
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge 16
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) 49
Bestätigt am (Datum) 23/10/2013
 
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)
, Regīna Baltušīte
, Inga Andersone-Penčuka

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen
1. Amonašvili Š. Bērna kausā mirdz kultūras grauda iedīglis. Rīga: [Citrons], 2007. 54 lpp.
2. Svence G. Attīstības psiholoģija. Rīga: Zvaigzne ABC, 1999. 157 lpp.
3. Shaffer D., Kipp K. Developmental Psychology: Childhood & Adolescence: Childhood. 8 Edition. Wadsworth, Cengage learning, Canada, 2009. 668 p. 4. Рыжов Б. Системная периодизация развития. Журнал. Системная психология и социология, 2012. № 5. Pieejams tiešsaistē: http://systempsychology.ru/downloads/journal/5_2012.pdf
Weiterfuhrende Literatur
1. Smith L., Elliott C. Child Psychology and Development For Dummies . Wiley Publishing Inc., Indianapolis, Indiana 2011.
2. Piažē Ž. Bērna intelektuālā attīstība. Rīga: Pētergailis, 2002. 320 lpp. 3. Vigotskis Ļ. Domāšana un runa. Rīga: Eve, 2002. 391 lpp.
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften
1. Psychology Today. ISSN: 0033-3107 Pieejams arī: http://www.psychologytoday.com/
2. Review of General Psychology. ISSN 1089 - 2680 3. Journal of Personality and Social Psychology. ISSN el 1939 - 1293