Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Kurstitel | |
Kurs-Code | Psih3009 |
Kreditpunkte (ECTS) | 3 |
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) | 81 |
Vorlesungen (Stundenzahl) | 16 |
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge | 16 |
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) | 49 |
Bestätigt am (Datum) | 23/10/2013 |
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft) | |
, Regīna Baltušīte , Inga Andersone-Penčuka |
|
6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen | |
1. Amonašvili Š. Bērna kausā mirdz kultūras grauda iedīglis. Rīga: [Citrons], 2007. 54 lpp.
2. Svence G. Attīstības psiholoģija. Rīga: Zvaigzne ABC, 1999. 157 lpp. 3. Shaffer D., Kipp K. Developmental Psychology: Childhood & Adolescence: Childhood. 8 Edition. Wadsworth, Cengage learning, Canada, 2009. 668 p. 4. Рыжов Б. Системная периодизация развития. Журнал. Системная психология и социология, 2012. № 5. Pieejams tiešsaistē: http://systempsychology.ru/downloads/journal/5_2012.pdf |
|
Weiterfuhrende Literatur | |
1. Smith L., Elliott C. Child Psychology and Development For Dummies . Wiley Publishing Inc., Indianapolis, Indiana 2011.
2. Piažē Ž. Bērna intelektuālā attīstība. Rīga: Pētergailis, 2002. 320 lpp. 3. Vigotskis Ļ. Domāšana un runa. Rīga: Eve, 2002. 391 lpp. |
|
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften | |
1. Psychology Today. ISSN: 0033-3107 Pieejams arī: http://www.psychologytoday.com/
2. Review of General Psychology. ISSN 1089 - 2680 3. Journal of Personality and Social Psychology. ISSN el 1939 - 1293 |