Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Titre du cours
Code du cours Psih2029
Crédits (ECTS) 3
La quantité totale d'heures en classe 81
Nombre de conferences 16
Nombre de travaux pratiques et des séminaires 16
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant 49
Date de l'approbation du cours 21/05/2013
 
Auteurs du cours
, Regīna Baltušīte

Connaissances de base
Psih2019,
Manuels
1.Ēriksons Ē. Identitāte: jaunība un krīze. Rīga: Jumava, 1998. 2.Lally M., Valentine–French S. Lifespan Development: A Psychological Perspective. USA: San Francisco, 2017. Pieejams: https://open.umn.edu/opentextbooks/textbooks/540 3.Shaffer D.R., Kipp K. Developmental Psychology: Childhood and Adolescence. 8th Edition. Wadsworth Cengage Learning, 2010. 4.Svence G. Pieaugušo psiholoģija. Rīga: RaKa, 2003. 5.Болотова А.К., Молчанова О.Н. Психология развития и возрастная психология. Москва: Издательский дом Высшей школы экономики, 2012. 6.Психология человека от рождения до смерти Под редакцией А.А.Реана. Москва: АСТ, 2015.
Ouvrages supplémentaires
1.Čapmens G. 5 mīlestības valodas pusaudzim. Rīga: Zvaigzne ABC, 2017. 2.Frīls D., Frīla L. Pieaugušie bērni: disfunkcionālo ģimeņu noslēpumi. Rīga: Zvaigzne ABC, 2016. 3.Irbe A., Lindenberga S. Bērns runāt mācās ģimenē. Rīga: RaKa, 2014. 4.Pērvisa K., Kross D., u.c. Bērns jaunā ģimenē. Rīga: Zvaigzne ABC, 2018. 5.Svence G. Dzīvesspēka kategorija pozitīvās psiholoģijas skatījumā. Rīga: Zinātne, 2015. 6.Zuili R. Kā izprast mūsu bērnu emocijas vecumā no 0-10 gadiem. Rīga: Liegra, 2018.
Périodiques et d`autres ressources d`information
1.International Journal of Child-Computer Interaction. ISSN: 2212-8689 2.Emotion, Space and Society. ISSN: 1755-4586 3.Trends in Neuroscience and Education. ISSN: 2211-9493