Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Kurstitel
Kurs-Code Psih2029
Kreditpunkte (ECTS) 3
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) 81
Vorlesungen (Stundenzahl) 16
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge 16
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) 49
Bestätigt am (Datum) 21/05/2013
 
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)
, Regīna Baltušīte

Vorkenntnisse
Psih2019,
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen
1.Ēriksons Ē. Identitāte: jaunība un krīze. Rīga: Jumava, 1998. 2.Lally M., Valentine–French S. Lifespan Development: A Psychological Perspective. USA: San Francisco, 2017. Pieejams: https://open.umn.edu/opentextbooks/textbooks/540 3.Shaffer D.R., Kipp K. Developmental Psychology: Childhood and Adolescence. 8th Edition. Wadsworth Cengage Learning, 2010. 4.Svence G. Pieaugušo psiholoģija. Rīga: RaKa, 2003. 5.Болотова А.К., Молчанова О.Н. Психология развития и возрастная психология. Москва: Издательский дом Высшей школы экономики, 2012. 6.Психология человека от рождения до смерти Под редакцией А.А.Реана. Москва: АСТ, 2015.
Weiterfuhrende Literatur
1.Čapmens G. 5 mīlestības valodas pusaudzim. Rīga: Zvaigzne ABC, 2017. 2.Frīls D., Frīla L. Pieaugušie bērni: disfunkcionālo ģimeņu noslēpumi. Rīga: Zvaigzne ABC, 2016. 3.Irbe A., Lindenberga S. Bērns runāt mācās ģimenē. Rīga: RaKa, 2014. 4.Pērvisa K., Kross D., u.c. Bērns jaunā ģimenē. Rīga: Zvaigzne ABC, 2018. 5.Svence G. Dzīvesspēka kategorija pozitīvās psiholoģijas skatījumā. Rīga: Zinātne, 2015. 6.Zuili R. Kā izprast mūsu bērnu emocijas vecumā no 0-10 gadiem. Rīga: Liegra, 2018.
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften
1.International Journal of Child-Computer Interaction. ISSN: 2212-8689 2.Emotion, Space and Society. ISSN: 1755-4586 3.Trends in Neuroscience and Education. ISSN: 2211-9493