Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Titre du cours
Code du cours Peda5027
Crédits (ECTS) 3
La quantité totale d'heures en classe 81
Nombre de conferences 16
Nombre de travaux pratiques et des séminaires 16
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant 49
Date de l'approbation du cours 20/04/2011
 
Auteurs du cours
, Anita Aizsila
, Ludis Pēks

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Le cours remplacé
Peda6026 [GPED6027]
Manuels
1. Geske A., Grīnfelds A. Izglītības pētniecība. Rīga: LU Akadēmiskais apgāds, 2006. 261 lpp. Nav LLU FB. Ir pieejams:
2. Kroplijs A., Raščevska M. Kvalitatīvās pētniecības metodes sociālajās zinātnēs. Rīga: RaKa, 2004. 178 lpp.
3. Raščevska M. Psiholoģisko testu un aptauju konstruēšana un adaptācija. Rīga: RaKa, 2005. 281 lpp. 4. Creswell J.W. Education research: planning, conducting, and evaluating quantitative and qualitative research. Los Angeles, CA: Sage Publications, 2008. 670. p.
Ouvrages supplémentaires
1. Briede B., Pēks L. Maģistra darba izstrādāšana. Jelgava, IMI, 2003. 71 lpp
2. Katane I., Pēks L. Izglītības ekoloģija: starpdisciplinārs virziens izglītības pētniecībā. Sērija Izglītības ekoloģija. Jelgava, LLU, IMI, 2006. 55 lpp. 3. Athanasou J.A., R Van Esbroeck. International Handbook of Career Guidance. Springer, 2008. 741 p.
Périodiques et d`autres ressources d`information
1. Higher Education.The International Journal of Higher Education Research. Print ISSN: 0018-1560. Online ISSN: 1573-174X 2. American Psychological Association. (2010) Using American Psychological Association (APA) Format. (Updated to 5th Edition). Purdue University Online Writing Lab. Available: http://owl.english.purdue.edu/handouts/research/r_apa.html