Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Hазвание курса
Код курса Peda5027
Кредитные пункты (ECTS) 3
Общее количество часов 81
Kоличество часов лекций 16
Kоличество часов семинаров и практических занятий 16
Количество часов самостоятельной работы студента 49
Дата утвеждения курса 20/04/2011
 
Разработчик курса
, Anita Aizsila
, Ludis Pēks

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Предыдущая версия курса
Peda6026 [GPED6027]
Учебная литературa
1. Geske A., Grīnfelds A. Izglītības pētniecība. Rīga: LU Akadēmiskais apgāds, 2006. 261 lpp. Nav LLU FB. Ir pieejams:
2. Kroplijs A., Raščevska M. Kvalitatīvās pētniecības metodes sociālajās zinātnēs. Rīga: RaKa, 2004. 178 lpp.
3. Raščevska M. Psiholoģisko testu un aptauju konstruēšana un adaptācija. Rīga: RaKa, 2005. 281 lpp. 4. Creswell J.W. Education research: planning, conducting, and evaluating quantitative and qualitative research. Los Angeles, CA: Sage Publications, 2008. 670. p.
Дополнительная литература
1. Briede B., Pēks L. Maģistra darba izstrādāšana. Jelgava, IMI, 2003. 71 lpp
2. Katane I., Pēks L. Izglītības ekoloģija: starpdisciplinārs virziens izglītības pētniecībā. Sērija Izglītības ekoloģija. Jelgava, LLU, IMI, 2006. 55 lpp. 3. Athanasou J.A., R Van Esbroeck. International Handbook of Career Guidance. Springer, 2008. 741 p.
Периодика и другие источники информации
1. Higher Education.The International Journal of Higher Education Research. Print ISSN: 0018-1560. Online ISSN: 1573-174X 2. American Psychological Association. (2010) Using American Psychological Association (APA) Format. (Updated to 5th Edition). Purdue University Online Writing Lab. Available: http://owl.english.purdue.edu/handouts/research/r_apa.html