Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Titre du cours | |
Code du cours | Peda3020 |
Crédits (ECTS) | 3 |
La quantité totale d'heures en classe | 81 |
Nombre de conferences | 16 |
Nombre de travaux pratiques et des séminaires | 16 |
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant | 49 |
Date de l'approbation du cours | 20/04/2011 |
Auteurs du cours | |
, Anda Zvīgule |
|
6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Manuels | |
1. Profesiju apraksti cilvēka funkcionālo sistēmu noslodzes raksturošanai darba izpildes laikā. Rīga: Valsts aģ.„Sociālās integrācijas centrs”, 2007. 585 lpp.
2. Cooper P., Jacobs B. From Inclusion to Engagement: Helping Students Engage with Schooling through Policy and Practice. Chichester, West Sussex ; Malden, MA: Wiley-Blackwell. 2006. 240 p. 3. Пенин Г.Н., Назарова Н.М. Специальная педагогика. Mосква: Академия, 2009. 352 c. 4. Auger R. The School Counselor's Mental Health Sourcebook. London: SAGE Publications Ltd. 2009. 216 p. |
|
Ouvrages supplémentaires | |
1. Andrēziņa R. Bērnu garīgā veselība. Rīga: Nacionālais Apgāds, 2010. 44 lpp.
2. Smith P.K., Cowie H. Understanding Children’s Development. Oxford: Blackwell. 2003. 568 p. 3. Ginsberg M.B. Transformative Professional Learning. Thousand Oaks: Corwin Press. 2011. 184 p. |
|
Périodiques et d`autres ressources d`information | |
1. Mašošins J., Krutova E. Latvijas izglītības sistēmas tiesiskā harmonizācija: virzieni, metodes. Socialo Zinatnu Vestnesis. Daugavpils universitāte, Nr.2, 2009, 81.-100.lpp.
2. Zaļaiskalne A. Pārmaiņu vadība profesionālās izglītības satura pilnveidošanā Latvijā: promocijas darbs vadībzinātnes doktora grāda iegūšanai, apakšnozare: izglītības vadība. Rīga: Latvijas Universitāte, 2014. 179 lp. 3. Žurnāls "Life Span and Disability" ISSN: 2035-5963 |