Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Titre du cours
Code du cours Peda3020
Crédits (ECTS) 3
La quantité totale d'heures en classe 81
Nombre de conferences 16
Nombre de travaux pratiques et des séminaires 16
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant 49
Date de l'approbation du cours 20/04/2011
 
Auteurs du cours
, Anda Zvīgule

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Manuels
1. Profesiju apraksti cilvēka funkcionālo sistēmu noslodzes raksturošanai darba izpildes laikā. Rīga: Valsts aģ.„Sociālās integrācijas centrs”, 2007. 585 lpp.
2. Cooper P., Jacobs B. From Inclusion to Engagement: Helping Students Engage with Schooling through Policy and Practice. Chichester, West Sussex ; Malden, MA: Wiley-Blackwell. 2006. 240 p.
3. Пенин Г.Н., Назарова Н.М. Специальная педагогика. Mосква: Академия, 2009. 352 c. 4. Auger R. The School Counselor's Mental Health Sourcebook. London: SAGE Publications Ltd. 2009. 216 p.
Ouvrages supplémentaires
1. Andrēziņa R. Bērnu garīgā veselība. Rīga: Nacionālais Apgāds, 2010. 44 lpp.
2. Smith P.K., Cowie H. Understanding Children’s Development. Oxford: Blackwell. 2003. 568 p. 3. Ginsberg M.B. Transformative Professional Learning. Thousand Oaks: Corwin Press. 2011. 184 p.
Périodiques et d`autres ressources d`information
1. Mašošins J., Krutova E. Latvijas izglītības sistēmas tiesiskā harmonizācija: virzieni, metodes. Socialo Zinatnu Vestnesis. Daugavpils universitāte, Nr.2, 2009, 81.-100.lpp.
2. Zaļaiskalne A. Pārmaiņu vadība profesionālās izglītības satura pilnveidošanā Latvijā: promocijas darbs vadībzinātnes doktora grāda iegūšanai, apakšnozare: izglītības vadība. Rīga: Latvijas Universitāte, 2014. 179 lp. 3. Žurnāls "Life Span and Disability" ISSN: 2035-5963