Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Kurstitel
Kurs-Code Peda3020
Kreditpunkte (ECTS) 3
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) 81
Vorlesungen (Stundenzahl) 16
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge 16
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) 49
Bestätigt am (Datum) 20/04/2011
 
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)
, Anda Zvīgule

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen
1. Profesiju apraksti cilvēka funkcionālo sistēmu noslodzes raksturošanai darba izpildes laikā. Rīga: Valsts aģ.„Sociālās integrācijas centrs”, 2007. 585 lpp.
2. Cooper P., Jacobs B. From Inclusion to Engagement: Helping Students Engage with Schooling through Policy and Practice. Chichester, West Sussex ; Malden, MA: Wiley-Blackwell. 2006. 240 p.
3. Пенин Г.Н., Назарова Н.М. Специальная педагогика. Mосква: Академия, 2009. 352 c. 4. Auger R. The School Counselor's Mental Health Sourcebook. London: SAGE Publications Ltd. 2009. 216 p.
Weiterfuhrende Literatur
1. Andrēziņa R. Bērnu garīgā veselība. Rīga: Nacionālais Apgāds, 2010. 44 lpp.
2. Smith P.K., Cowie H. Understanding Children’s Development. Oxford: Blackwell. 2003. 568 p. 3. Ginsberg M.B. Transformative Professional Learning. Thousand Oaks: Corwin Press. 2011. 184 p.
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften
1. Mašošins J., Krutova E. Latvijas izglītības sistēmas tiesiskā harmonizācija: virzieni, metodes. Socialo Zinatnu Vestnesis. Daugavpils universitāte, Nr.2, 2009, 81.-100.lpp.
2. Zaļaiskalne A. Pārmaiņu vadība profesionālās izglītības satura pilnveidošanā Latvijā: promocijas darbs vadībzinātnes doktora grāda iegūšanai, apakšnozare: izglītības vadība. Rīga: Latvijas Universitāte, 2014. 179 lp. 3. Žurnāls "Life Span and Disability" ISSN: 2035-5963