Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Hазвание курса | |
Код курса | PārZP047 |
Кредитные пункты (ECTS) | 18 |
Общее количество часов | 486 |
Количество часов самостоятельной работы студента | 486 |
Дата утвеждения курса | 12/10/2011 |
Разработчик курса | |
, Sandra Īriste |
|
Предварительные знания | |
PārZ2006, PārZ2057, PārZ2058, PārZ3024, PārZ3076, |
|
Учебная литературa | |
1.Baraban R.S. Durocher J.F. Successful restaurant design. New Jersey: John Wiley & Sons, 2010, 304 p.
2.Freijers V. Tūrisma mārketings: uz tirgu orientēta tūrisma mikroekonomikas un makroekonomikas pārvaldība. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2011, 621 p. 3.Forands I. Viesnīcas menedžments. Rīga: Latvijas Izglītības fonds, 2011, 232. lpp. 3. Handbook on Tourism Product Development. Madrid: World Tourism Organization, 2011, 139 p. 4.Lingebērziņš Ē. Tūrisma uzņēmuma vadīšana kultūras atšķirību kontekstā. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2017, 271 lpp. |
|
Дополнительная литература | |
1.Scanlon N.L. Catering management. Hoboken New Jersey: Wiley, 2013, 262 p.
2.Millere I., Medne L., Riekstiņa-Dolģe R. Rokasgrāmata ēdināšanas uzņēmumu vadītājiem. Jelgava: Latvijas Lauksaimniecības universitāte, 2007, 176 lpp. 3.Vanaga V. Viesu apkalpošana. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2009, 144 lpp. |
|
Периодика и другие источники информации | |
- |