Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Hазвание курса
Код курса PārZP047
Кредитные пункты (ECTS) 18
Общее количество часов 486
Количество часов самостоятельной работы студента 486
Дата утвеждения курса 12/10/2011
 
Разработчик курса
, Sandra Īriste

Предварительные знания
PārZ2006,
PārZ2057,
PārZ2058,
PārZ3024,
PārZ3076,
Учебная литературa
1.Baraban R.S. Durocher J.F. Successful restaurant design. New Jersey: John Wiley & Sons, 2010, 304 p.
2.Freijers V. Tūrisma mārketings: uz tirgu orientēta tūrisma mikroekonomikas un makroekonomikas pārvaldība. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2011, 621 p.
3.Forands I. Viesnīcas menedžments. Rīga: Latvijas Izglītības fonds, 2011, 232. lpp.
3. Handbook on Tourism Product Development. Madrid: World Tourism Organization, 2011, 139 p. 4.Lingebērziņš Ē. Tūrisma uzņēmuma vadīšana kultūras atšķirību kontekstā. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2017, 271 lpp.
Дополнительная литература
1.Scanlon N.L. Catering management. Hoboken New Jersey: Wiley, 2013, 262 p.
2.Millere I., Medne L., Riekstiņa-Dolģe R. Rokasgrāmata ēdināšanas uzņēmumu vadītājiem. Jelgava: Latvijas Lauksaimniecības universitāte, 2007, 176 lpp. 3.Vanaga V. Viesu apkalpošana. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2009, 144 lpp.
Периодика и другие источники информации
-