Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Neaktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Kurstitel
Kurs-Code PārZ2030
Kreditpunkte (ECTS) 3
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) 81
Vorlesungen (Stundenzahl) 16
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge 16
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) 49
 
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)
, Rita Riekstiņa-Dolģe

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen
1. Rūrāne M. Ražošana. Rīga, Turības mācību centrs,1999. – 122 lpp.
2. Shock, Patti J.: Маркетинг в ресторанном бизнесе /Патти Д. Шок, Джон Т. Боуэн, Джон М. Стефанелли Москва : Ресторанные ведомости, 2005233 с. ; 24 cm.
3. Walker, John R., The restaurant :from concept to operation /John R. Walker and Donald E. Lundberg Hoboken, New Jersey : John Wiley and Sons, c2005. XVII, 414 lpp. : il 4. Vanaga V.Viesu apkalpošana. Mācību līdzeklis. R.:Turības mācību centrs, 2000.-152 lpp.
Weiterfuhrende Literatur
1. Schatering E.E. Handbuck Food and Beverage Menegement. Deucher Fachverlag, 1985.-268 p.
2. Kington R., Ceserani V. The teory of catering. LondonSydney Auckland, 1992.-156 p.
3. Vanaga V. Galda klāšanas pamatprincipi. Mācību palīglīdzeklis praktisko iemaņu apgūšanai: Rīga, 1999. - 48 lpp. 4. Bāra darba organizācija. Mācību līdzeklis: Rīga, 1999. - 115 lpp.
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften
1. Gastromāns :žurnāls. Rīga : Baltijas mārketinga un reklāmas kompānija "Prospekts", 2003- nr. : krās. il. ; 30 cm. 2. Гостиница и ресторан : бизнес и управление :журнал для профессионалов = Hotel & Restaurant : business and management Москва : Международная Ассоциация Гостиниц иРесторано