Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Titre du cours
Code du cours MākZ2001
Crédits (ECTS) 3
La quantité totale d'heures en classe 81
Nombre de conferences 10
Nombre des travaux du laboratoire 22
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant 49
Date de l'approbation du cours 20/04/2011
 
Auteurs du cours
, Inta Paulsone

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Manuels
1.Beringtons B. Vizuālā komunikācija. sia “Jāņa Rozes apgāds” 2009., 240 lpp.
2.Fuglesangs N. Radošums un uzņēmējdarbība. Kultūras Diena, 12.01.2007., 16.lpp
3. Ralfs M. Kā iekarot klientu. – R.: Juglas tipogrāfija, 2000., 206.lpp.
Reklāmas psiholoģija. Rīga: Jumava, 2006. 247 lpp. 4.Patens D. Kā veidot mārketingu. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2009. 262 lpp.
Ouvrages supplémentaires
1.Hellers S., Andersone G.; Grafiskā dizaina rokasgrāmata, Jāņa Rozes apgāds 2016; ISBN
9789984235806
2.Stražanovs G. Reklāma praktiskajā biznesā. – R.: Merkūrijs LAT. 2004., 191.lpp.
3. Briška I. Kompozīcija. Rīga: Zvaigzne ABC, 2007. 55 lpp.
4. Drysdale J. Design’s iron fist. http://www.aiga.org/16-free-design-ebooks/
Périodiques et d`autres ressources d`information
1. Žurnāls "Studija". Rīga: Neputns. ISSN 1691-3094. 2. Žurnāls "Deko". Rīga: Santa. ISSN 1407-7027.