Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Kurstitel | |
Kurs-Code | MākZ2001 |
Kreditpunkte (ECTS) | 3 |
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) | 81 |
Vorlesungen (Stundenzahl) | 10 |
Arbeit im Labor (Stundenzahl) | 22 |
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) | 49 |
Bestätigt am (Datum) | 20/04/2011 |
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft) | |
, Inta Paulsone |
|
6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen | |
1.Beringtons B. Vizuālā komunikācija. sia “Jāņa Rozes apgāds” 2009., 240 lpp.
2.Fuglesangs N. Radošums un uzņēmējdarbība. Kultūras Diena, 12.01.2007., 16.lpp 3. Ralfs M. Kā iekarot klientu. – R.: Juglas tipogrāfija, 2000., 206.lpp. Reklāmas psiholoģija. Rīga: Jumava, 2006. 247 lpp. 4.Patens D. Kā veidot mārketingu. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2009. 262 lpp. |
|
Weiterfuhrende Literatur | |
1.Hellers S., Andersone G.; Grafiskā dizaina rokasgrāmata, Jāņa Rozes apgāds 2016; ISBN
9789984235806 2.Stražanovs G. Reklāma praktiskajā biznesā. – R.: Merkūrijs LAT. 2004., 191.lpp. 3. Briška I. Kompozīcija. Rīga: Zvaigzne ABC, 2007. 55 lpp. 4. Drysdale J. Design’s iron fist. http://www.aiga.org/16-free-design-ebooks/ |
|
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften | |
1. Žurnāls "Studija". Rīga: Neputns. ISSN 1691-3094. 2. Žurnāls "Deko". Rīga: Santa. ISSN 1407-7027. |