Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Titre du cours
Code du cours InfT6035
Crédits (ECTS) 3
La quantité totale d'heures en classe 81
Nombre de conferences 12
Nombre de travaux pratiques et des séminaires 12
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant 57
Date de l'approbation du cours 14/02/2017
 
Auteurs du cours
, Tatjana Rubina

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Manuels
1. Chaffey D. Digital business and e-commerce management. Harlow, England: Pearson Education Limited, 2014. 712 p.
2. Turban E., King D., Lang J. Introduction to Electronic Commerce, 3/E. Boston, USA: Pearson Education, Inc, 2011. 928 p.
3. Google Analytics palīdzība. [tiešsaiste]: Pieejams: https://support.google.com/analytics/?hl=en#topic=3544906
4. Google Ads palīdzība. [tiešsaiste]: Pieejams: https://support.google.com/google-ads/?hl=lv#topic= 7456157 5. Wordpress palīdzība. [tiešsaiste]: Pieejams: https://en.support.wordpress.com/
Ouvrages supplémentaires
1. Stabulnieks J. E-komercijas stratēģija mazos un vidējos uzņēmumos. Rokasgrāmata. Latvijas tehnoloģiskais centrs, 2010.
2. Lektauers A., Merkurjevs J., Romānovs A. Elektroniskā komercija. Mācību līdzeklis. Rīga: RTU, 2008. 124 lpp.

Périodiques et d`autres ressources d`information
1. E-komercijas jaunumi www.ecommercetimes.com
2. Latvijas Vēstneša portāls. Pieejams: http://www.lvportals.lv/ 3. Electronic Commerce Research and Applications. Pieejams: https://www.journals.elsevier.com/ electronic-commerce-research-and-applications