Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Kurstitel
Kurs-Code InfT6035
Kreditpunkte (ECTS) 3
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) 81
Vorlesungen (Stundenzahl) 12
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge 12
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) 57
Bestätigt am (Datum) 14/02/2017
 
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)
, Tatjana Rubina

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen
1. Chaffey D. Digital business and e-commerce management. Harlow, England: Pearson Education Limited, 2014. 712 p.
2. Turban E., King D., Lang J. Introduction to Electronic Commerce, 3/E. Boston, USA: Pearson Education, Inc, 2011. 928 p.
3. Google Analytics palīdzība. [tiešsaiste]: Pieejams: https://support.google.com/analytics/?hl=en#topic=3544906
4. Google Ads palīdzība. [tiešsaiste]: Pieejams: https://support.google.com/google-ads/?hl=lv#topic= 7456157 5. Wordpress palīdzība. [tiešsaiste]: Pieejams: https://en.support.wordpress.com/
Weiterfuhrende Literatur
1. Stabulnieks J. E-komercijas stratēģija mazos un vidējos uzņēmumos. Rokasgrāmata. Latvijas tehnoloģiskais centrs, 2010.
2. Lektauers A., Merkurjevs J., Romānovs A. Elektroniskā komercija. Mācību līdzeklis. Rīga: RTU, 2008. 124 lpp.

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften
1. E-komercijas jaunumi www.ecommercetimes.com
2. Latvijas Vēstneša portāls. Pieejams: http://www.lvportals.lv/ 3. Electronic Commerce Research and Applications. Pieejams: https://www.journals.elsevier.com/ electronic-commerce-research-and-applications