Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Kurstitel
Kurs-Code Ekon5066
Kreditpunkte (ECTS) 3
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) 81
Vorlesungen (Stundenzahl) 6
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge 18
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) 57
Bestätigt am (Datum) 30/03/2021
 
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)
, Dace Kļava

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen
1.Praude, Valērijs, Mārketings: teorija un prakse / Valērijs Praude. 3., pārstr. un papild. izd. [Rīga] : Burtene, [2011]. 2 sēj. : il., tab. ; 25 cm. ISBN 9789984833033 (1).
2. Kotler, Philip, Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong, Sridhar Balasubramanian. Nineteenth edition, global edition. Harlow : Pearson, 2024. 768 lpp. : ilustrācijas ; 28 cm ISBN 9781292449364 (brošēts).
3.Westwood, John, Kā rakstīt mārketinga plānu / Džons Vestvuds : [no angļu valodas tulkojusi Antra Legzdiņa]. Rīga : Zvaigzne ABC, c2008. 127 lpp.: diagr., tab.; 22 cm. Bizness un karjera. ISBN 9789984406275
5.Paul Baines, Chris Fill, Kelly Page. Marketing. 2nd edition – Oxford University Press, 2011, p.748.
6. Eagle, Lynne Marketing communications / Lynne Eagle, Barbara Czarnecka, Stephan Dahl and Jenny Lloyd. Second edition. Abingdon, Oxon ;New York, NY : Routledge, 2021. 1 tiešsaistes resurss (xviii, 401 lpp.: ilustrācijas). ISBN 9781000176513 (PDF).
7. Frans Folkvord. The Psychology of Food Marketing and (Over)eating. London: Routledge, 2019. p.144. e-book ISBN 9780429274404
Weiterfuhrende Literatur
1.Frans Folkyord, The Psychology of Food Marketing and Overeating. Taylor& Francis group, 2020, p.144. ISBN 9780367223168
2.Kamarulzaman Y., Nor Khalidah Abu, Principles of Marketing. Oxford Revision Series, Oxford University Press 2017, p. ISBN: 978-1-4575-5929-7
3.Reklāmas likums https://likumi.lv/ta/id/163-reklamas-likums
4.Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (EK) Nr.1924/2006 (2006.gada 20.decembris) par uzturvērtības un veselīguma norādēm uz pārtikas produktiem
5.Eiropas Parlamenta un Padomes 2011.gada 25.oktobra Regula Nr.1169/2011 par pārtikas produktu informācijas sniegšanu patērētājiem
6.LR Patērētāju tiesību aizsardzības likums https://likumi.lv/doc.php?id=23309
7.LR Preču un pakalpojumu drošuma likums (28.04.2004.) https://likumi.lv/doc.php?id=87664
8.LR Pārtikas aprites uzraudzības likums (06.03.1998., ar grozījumiem) https://likumi.lv/doc.php?id=47184
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften
1.Mārketinga un reklāmas vortāls http://www.alberts.lv
2.Food Marketing (Pārtikas mārketings): http://www.consumerpsychologist.com/food_marketing.html
3.Food Marketing workgroup: https://www.foodmarketing.org/