Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Hазвание курса | |
Код курса | Ekon5066 |
Кредитные пункты (ECTS) | 3 |
Общее количество часов | 81 |
Kоличество часов лекций | 6 |
Kоличество часов семинаров и практических занятий | 18 |
Количество часов самостоятельной работы студента | 57 |
Дата утвеждения курса | 30/03/2021 |
Разработчик курса | |
, Dace Kļava |
|
6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Учебная литературa | |
1.Praude, Valērijs, Mārketings: teorija un prakse / Valērijs Praude. 3., pārstr. un papild. izd. [Rīga] : Burtene, [2011]. 2 sēj. : il., tab. ; 25 cm. ISBN 9789984833033 (1).
2. Kotler, Philip, Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong, Sridhar Balasubramanian. Nineteenth edition, global edition. Harlow : Pearson, 2024. 768 lpp. : ilustrācijas ; 28 cm ISBN 9781292449364 (brošēts). 3.Westwood, John, Kā rakstīt mārketinga plānu / Džons Vestvuds : [no angļu valodas tulkojusi Antra Legzdiņa]. Rīga : Zvaigzne ABC, c2008. 127 lpp.: diagr., tab.; 22 cm. Bizness un karjera. ISBN 9789984406275 5.Paul Baines, Chris Fill, Kelly Page. Marketing. 2nd edition – Oxford University Press, 2011, p.748. 6. Eagle, Lynne Marketing communications / Lynne Eagle, Barbara Czarnecka, Stephan Dahl and Jenny Lloyd. Second edition. Abingdon, Oxon ;New York, NY : Routledge, 2021. 1 tiešsaistes resurss (xviii, 401 lpp.: ilustrācijas). ISBN 9781000176513 (PDF). 7. Frans Folkvord. The Psychology of Food Marketing and (Over)eating. London: Routledge, 2019. p.144. e-book ISBN 9780429274404 |
|
Дополнительная литература | |
1.Frans Folkyord, The Psychology of Food Marketing and Overeating. Taylor& Francis group, 2020, p.144. ISBN 9780367223168
2.Kamarulzaman Y., Nor Khalidah Abu, Principles of Marketing. Oxford Revision Series, Oxford University Press 2017, p. ISBN: 978-1-4575-5929-7 3.Reklāmas likums https://likumi.lv/ta/id/163-reklamas-likums 4.Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (EK) Nr.1924/2006 (2006.gada 20.decembris) par uzturvērtības un veselīguma norādēm uz pārtikas produktiem 5.Eiropas Parlamenta un Padomes 2011.gada 25.oktobra Regula Nr.1169/2011 par pārtikas produktu informācijas sniegšanu patērētājiem 6.LR Patērētāju tiesību aizsardzības likums https://likumi.lv/doc.php?id=23309 7.LR Preču un pakalpojumu drošuma likums (28.04.2004.) https://likumi.lv/doc.php?id=87664 8.LR Pārtikas aprites uzraudzības likums (06.03.1998., ar grozījumiem) https://likumi.lv/doc.php?id=47184 |
|
Периодика и другие источники информации | |
1.Mārketinga un reklāmas vortāls http://www.alberts.lv
2.Food Marketing (Pārtikas mārketings): http://www.consumerpsychologist.com/food_marketing.html 3.Food Marketing workgroup: https://www.foodmarketing.org/ |