Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Kurstitel
Kurs-Code PedaD037
Kreditpunkte (ECTS) 9
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) 243
Vorlesungen (Stundenzahl) 32
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge 32
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) 179
 
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)
, Irēna Katane

Vorkenntnisse
ValoD001,
ValoD002, Fachsprache Deutsch fuer Forschung
PedaD041,
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen
1.Anspaks J. Pedagoģijas idejas Latvijā. Rīga: RaKa, 2003. 476 lpp. 2.Briede B., Pēks L. Ekoloģiskā pieeja izglītībā. Sērija „ Izglītības ekoloģija”. Jelgava: LLU, 2011.160 lpp. (CD formātā) 3.Fullan M. Change theory: A force for school improvement. Copyright Centre for Strategic Education [tiešsaiste] [skatīts 07.01.2019.]. Victoria, 2006. Pieejams: http://michaelfullan.ca/wp-content/uploads/2016/06/13396072630.pdf 4.Gudjons H. Pedagoģijas pamatatziņas. 2. izd. Rīga: Zvaigzne ABC, 2007. 394 lpp. 5.Gunawardena Sh. N., McIsaac M. S. Distance Education. In: Jonassen D. H. (ed.) Handbook of Research for Educational Communications and Technology. 2nd ed. New Jersey: Lawrence Earlbaum Ass. Incpp, 2004, p. 355–396. 6.Juusela T. Mentoringa daudzās sejas. Rīga: LID, 2005. 196 lpp. 7.Burceva R., Davidova J., Kalniņa D., Lanka Ē, Mackēviča L. Novitātes pedagoģijā profesionālās izglītības skolotājiem. Rīga: LU, 2010. [tiešsaiste] [skatīts 07.01.2019.]. Pieejams http://profizgl.lu.lv/mod/book/view.php?id=1211. 8.Katane I. Skola kultūrā un kultūra skolā. Jelgava: LLU TF IMI, 2006. 116 lpp. 9.Katane I. No ekoloģiskās paradigmas līdz vides modelim izglītības pētniecībā. Monogrāfisko pētījumu sērija Izglītības ekoloģija. Jelgava: LLU, 2007. 239 lpp. 10.Katane I. Paradigmas Latvijas izglītības vidē mūsdienās. Monogrāfisko pētījumu sērija „Izglītības ekoloģija”. Jelgava: LLU TF IMI, 2007. 117 lpp. 11.Katane I., Kalniņa I. Skolēnu personības konkurētspējas attīstība neformālās komercizglītības vidē. Jelgava: LLU, 2010. 331 lpp. 12.Katane I., Laizāne A. Lauku skola kā izglītības vide Latvijā un ārvalstīs. Jelgava: LLU, 2011. 13.Lieģeniece D. Kopveseluma pieeja bērnu audzināšanā. Rīga: RaKA, 1999. 251 lpp. 14.Ozola I. Grāmata pašizaugsmei. Rīga: RaKa, 2018. 68 lpp. 15.Pāvulēns J., Mārtinsone K., Mihailova S. Konsultatīvais atbalsts skolēniem. Rīga: Raka, 2018. 80 lpp. 16.Purēns V. Kā attīstīt kompetenci. Rīga: Raka, 2018. 280 lpp. 17.Rubene Z., Krūmiņa A., Vanaga I. Ievads mediju pedagoģijā. Rīga: RAKA, 2008. 18.Rutka L. Pedagoga psiholoģiskā kompetence. Rīga: RaKa, 2012. 178 lpp. 19.Sterling, S. Sustainable Education. Bristol: Green Books for the Schumacher Society, 2004. 20.Špona A., Čamane I. Audzināšana. Pašaudzināšana. Rīga: RaKa, 2010. 260 lpp. 21.Tiļļa I. Sociālkultūras mācīšanās organizācijas sistēma. Rīga: RaKa, 2005. 294 lpp. 22.Žogla I. Didaktikas teorētiskie pamati. Rīga: RaKa, 2001. 275 lpp. 23.Зеер Э.Ф. Психология профессий. Москва: Академический Проект; Фонд “Мир”, 2006. 336 c. 24.Митина А.М. Дополнительное образование взрослых за рубежом: концептуальное становление и развитие. Москва: Наука, 2004. 304 с.
Weiterfuhrende Literatur
1. Bohm D. On Dialogue. 2nd edition. Routledge, 2004. 144 p. ISBN-10: 0415336414 Skatīts 11.06.2011. Pieejams: http://www.amazon.com/RC-Bundle-Dialogue-Routledge-Classics/dp/0415336414/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1307815848&sr=8-1 2. Katane I. No ekoloģiskās paradigmas līdz vides modelim izglītības pētniecībā. Jelgava: LLU, 2007. 239 lpp. Sērija „ Izglītības ekoloģija”. ISBN 9789984784304 (CD formātā) 3. Katane I., Kalniņa I. Skolēnu personības konkurētspējas attīstība neformālās komercizglītības vidē. Jelgava: LLU, 2010. 331 lpp. ISBN 9789984480282
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften
1. The Journal of Educational Research. Online ISSN: 1940-0675. Pieejams: http://www.tandf.co.uk/journals/titles/00220671.asp 2. International Journal of Educational Research. Online ISSN: 0883-0355. Pieejams: http://www.elsevier.com/wps/find/journaldescription.cws_home/491/description#description 3. Journal of Education for Teaching. Online ISSN: 1360-0540. Pieejams: http://www.tandf.co.uk/journals/titles/02607476.asp