Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Titre du cours
Code du cours VadZ3063
Crédits (ECTS) 3
La quantité totale d'heures en classe 81
Nombre de conferences 16
Nombre de travaux pratiques et des séminaires 16
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant 49
Date de l'approbation du cours 22/09/2021
 
Auteurs du cours
, Elīza Līga Līdaka

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Manuels
1.Roslings H., Roslings Ū., Roslinga-Rēnlunda A. Factfulness. Desmit iemesli, kāpēc situācija pasaulē šķiet sliktāka, nekā ir patiesībā. Rīga: Zvaigzne ABC, 2019. 336 lpp.
2.Cialdini R.B. Influence: Science and Practice. Fifth edition. Boston: Pearson Education, 2009. 259 p.
3.Smil V. Global Catastrophes and Trends: The Next Fifty Years. Cambridge: The MIT Press, 2008. 307 p.
4.Reller T. Elsevier publishing – a look at the numbers, and more. [tiešsaiste]. Pieejams: https://www.elsevier.com/connect/elsevier-publishing-a-look-at-the-numbers-and-more
Ouvrages supplémentaires
1.Kūlis M. Finis Veritatis? Par patiesību un meliem. Rīga: LU Akadēmiskais apgāds, 2021. 432 lpp.
2.Kahneman D. Thinking, Fast and Slow. New York: Farrar, Straus and Giroux, 2011.499 p.
Kahneman D. Thinking, fast and slow. London: Penguin books, 2012. 499 p.
3.Ellenberg J. How Not To Be Wrong. Penguin Group, 2014. 468 p.
4.Michel W. The Marshmallow Test. Random house, 2015. 336 p.
5.Ariely D. The Honest Truth About Dishonestly. HarperCollins, 2012. 304 p.
6.Gapminder fonda mājaslapa [tiešsaiste]. Pieejams: https://www.gapminder.org
Périodiques et d`autres ressources d`information
1.Re:Check. Re:Baltica faktu pārbaudes un sociālo tīklu pētniecības laboratorija [tiešsaiste]. Pieejams: https://rebaltica.lv/recheck/
2.Sazvērestības teoriju atpazīšana. [tiešsaiste]. Pieejams: https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/coronavirus-response/fighting-disinformation/identifying-conspiracy-theories_lv
3.Constructive Institute. Journalism for tomorrow. [tiešsaiste]. Pieejams: https://constructiveinstitute.org