Code du cours VadZ4068
Crédits 3
La quantité totale d'heures en classe81
Nombre de conferences16
Nombre de travaux pratiques et des séminaires16
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant49
Date de l'approbation du cours16.01.2013
1. Kotlers F. Mārketings no A līdz Z: 80 koncepcijas, kas jāzina katram vadītājam. Rīga: Jumava, 2007. ISBN 978-9984-382-52-4.
2. Kotler P., Armstrong G. Marketing: an introduction. London: Prentice Hall, 2009. ISBN: 978-0-273-71395-1
3. Praude V., J.Šalkovska. Mārketinga komunikācijas. Rīga, Vaidelote. 2005. 485 lpp. ISBN: 9984-507-17-3
4. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp. ISBN 9789984833033
1. Forands I. Biznesa vadības tehnoloģijas. 2. papild. izdev. Rīga: Latvijas Izglītības fonds, 2009. 308 lpp.
2. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 2. grāmata. 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp. ISBN 9789984833040
3. Dombrava.E. Radošais mārketings. Rīga: BA Turība, 2008. 194 lpp. ISBN 978-9984-828-04-6