Code du cours SpoZ1001
Crédits 1.50
La quantité totale d'heures en classe40
Nombre de conferences2
Nombre de travaux pratiques et des séminaires30
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant8
Date de l'approbation du cours26.01.2021
1. Apinis P. Cilvēks - anatomija, fizioloģija, pataloģijas pamati. Rīga: Nacionālais medicīnas apgāds, 2005. ISBN 9984927903.
2. Ābele A. (2018) RaKa . Sporta psiholoģija: teorija un prakse, 344 lpp.ISBN 978-9984-46-377-3
3. Fernāte A. Sporta treniņu teorijas pamati. I un II daļa. Rīga: LSPA, 2002.
4. Pulev J., Milroy P. Running Anatomy. 2010. 200 p.
5. Trenera rokasgrāmata (2006.) Treneru tālākizglītības centrs, 312 lpp., ISBN 9984199258
6. Mc Leod I. Swimming anatomy. 2010. 193 p.
7. Servell D., Watkin P., Murray G. Sport and Exercise Science. 2012. 376 p
1. Ābele A. Sporta psiholoģijas pamati. Rīga: RaKa, 2009. 296 lpp.
2. Ābele A. Vispusīgās fiziskās sagatavotības trenera rokasgrāmata + CD. Latvijas Treneru tālākizglītības centrs. Rīga, 2015. 240 lpp.
3. Logina I. Muguras sāpes. Rīga: Nacionālais apgāds, 2006. 368 lpp.
4. Krauksts V. Muskuļu trenēšanas bioloģiskie pamati. Rīga: Drukātava, 2006. 130 lpp.
5. Guidelines for Exercises Testing and Prescription. 10 th Edition. American College of Sports medicine (ACSM’s). 2017. 472 p.
6. Kluver W. Introduction to Exercise Science. American College of Sports medicine (ACSM’s). 2nd Edition. 2014. 496 p.
7. Peterson F. K., Provance G. P., Rodgers M., Romani W. Testing Muscles and Function with Posture and Pain. 2018. 560 p.
1. Sporta avīze. http://www.sportaavize.lv/
2. Sporto. http://issuu.com/sporto.lv/docs/sports_nr2_2014
3. Veselība. ISSN 1407-804X
4. Treneru izglītība. https://treneruizglitiba.lv/