Code du cours Peda6009
Crédits 6
La quantité totale d'heures en classe162
Nombre de conferences32
Nombre de travaux pratiques et des séminaires32
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant98
Date de l'approbation du cours20.04.2011
1. Briede B., Pēks L. Ekoloģiskā pieeja izglītībā. Jelgava: LLU, 2011. 160 lpp. Sērija „ Izglītības ekoloģija”. CD formātā 2. Facilitating Reflective Learning in Higher Education. Society for Research Into Higher Education. 2nd ed. Editors A.Brockbank, I.McGill. Berkshire: Open University Press, 2007. 384 p. 3. Katane I. Paradigmas Latvijas izglītības vidē mūsdienās. Jelgava: LLU TF IMI, 2007. 117 lpp. Sērija „Izglītības ekoloģija”. 4. Light G., Cox R., Calkins S.C. Learning and Teaching in Higher Education: The Reflective Professional. 2nd. ed. London: SAGE Publications Ltd., 2009. 360 p.
1. Briede B. Mācību metodes. Līdzautori: M. Doils, H. Makintaire, L.Pēks, I. Šīlda. Jelgava: LLU, 1997. 68 lpp. 2. Pamatinformācija kursa veidošanai. LLU, 2009. Pieejams: http://estudijas.llu.lv/file.php/4/instrukcija_pasniedzeejiem_esf.pdf 3. Proceedings of the 2011 Conference on Higher Education Pedagogy. [tiešsaiste] [skatīts 10.06.2011.]. Pieejams: http://www.lulu.com/product/paperback/proceedings-of-the-2011-conference-on-higher-education-pedagogy/15098590?productTrackingContext=product_view/recently_viewed/left/1
1. Higher Education. The International Journal of Higher Education Research. Print ISSN: 0018-1560. Online ISSN: 1573-174X 2. Journal of Further and Higher Education. Print ISSN: 0309-877X, Online ISSN: 1469-9486 3. Teaching in Higher Education. Print ISSN: 1356-2517, Online ISSN: 1470-1294