Code du cours Peda3032
Crédits 3
La quantité totale d'heures en classe81
Nombre de conferences16
Nombre de travaux pratiques et des séminaires16
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant49
Date de l'approbation du cours19.02.2014
Peda2030,
Peda2051,
Peda2052,
Peda2053,
Psih2029,
1. Freimanis I. Ieskats speciālās skolas darbā. Rīga: RaKa, 2007. 271 lpp.
2. Liepiņa S. Speciālā psiholoģija. Rīga: RaKa, 2003. 312 lpp.
3. Inclusive Education: a global agenda. Ed.by Pijl, S.J., Meijer, C.J.W., & Hegarty, S. London: Routledge, 2002.
4. Loreman T., Deppeler J., & Harvey D. Inclusive Education: A Practical Guide to Supporting Diversity in the Classroom. London: RoutledgeFalmer, 2005. 273 p.
1. Andrēziņa R. Bērnu garīgā veselība. Rīga: Nacionālais Apgāds, 2010. 42 lpp.
2. Skola visiem. Palīgs pedagogiem, psihologiem un vecākiem. Rīga: SAC, 2002. 391 lpp.
3. Tūbele S., Šteinberga A. Ievads speciālajā pedagoģijā. Rīga: RaKa, 2004. 112 lpp.
1. http://www.unesco.org
2. http://inclusiveeducationpdresources.com/
3. International Journal of Inclusive Education. Publishedby Taylor and Francis Group. ISSN (printed) 1360-3116. ISSN (electronic) 1464-5173.