Kurs-Code LauZ5063
Kreditpunkte 3
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)81
Vorlesungen (Stundenzahl)16
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge16
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)49
Bestätigt am (Datum)21.09.2011
1. Sprancmanis N. Transporta pakalpojumu ekonomika un organizācija. Rīga: RTU. 2001. 283 lpp.
2. Vitera D., Vipmane K. Marketings mazajos uzņēmumos. Biznesa plāns. Reklāma - teorija un prakse. Rīga: Merkūrijs LAT, 1995. 130 lpp.
3. Sprancmanis N. Firmas ekonomika un lēmumu motivācija. Rīga, LTVSVI, 1994. 80 lpp.
4. Abizāre V. Uzņēmējdarbības pamati. Ozolnieki, 2003.
1. Birzietis G., Kunkule D. Transporta ekonomika. Jelgava: LLU, 2007. 81 lpp.
2. Kohler H. Intermediate Microeconomics. Theory and Applications: 3rd ed. 1990 by Scott Toresman and Company. 1990.
3. Neue Maerkte für landwirtschaftliche Unternehmer. Bonn: BMW, 1997.
1. AgroTops. Rīga: Aģentūra Agro apgāds. ISSN 1407-5164.
2. Saimnieks LV. Rīga: TEE BIO, 2004- ISSN 1691-1598.
3. http://www.topagrar.com/