Kurs-Code LauZ4020

Kreditpunkte 3

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)81

Vorlesungen (Stundenzahl)16

Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge16

Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)49

Bestätigt am (Datum)18.02.2016

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Ingūna Gulbe

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1.Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp.
2. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 2. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp.
3. Kotler, Philip, Kotlers par mārketingu : kā radīt, iekarot tirgu un dominēt tajā / Filips Kotlers ; [no angļu valodas tulkojusi Rita Baroniņa]. Rīga : Lietišķās informācijas dienests, 2007. 269 lpp. ; 22 cm. ISBN 9789984995267.
4. Westwood, John, Kā rakstīt mārketinga plānu / Džons Vestvuds : [no angļu valodas tulkojusi Antra Legzdiņa]. Rīga : Zvaigzne ABC, c2008. 127 lpp.: diagr., tab.; 22 cm. Bizness un karjera. ISBN 9789984406275.
5.Kotler P., Armstrong G. Principles of Marketing.15 th edition. Pearson, 2014, pp 681.
6.Kotler P., Meller K.L.Marketing Management. Prentice Hall, 2015, pp 832.

7.Kolah A., High Impact Marketing That Gets Results, Kogan Page, 2013, 336.

Weiterfuhrende Literatur

1. Fisk, Peter Mārketinga ģēnijs / Pīters Fisks : no angļu valodas tulkojusi Agnese Krivade, [Rīga] : Jāņa Rozes apgāds, 2009 390 lpp.ISBN 9789984233246.
2. Kenneth E. Clow, Donald E Baack (2015) Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications, Global Edition. Pearson Publishing, 496 pp. ISBN-10: 1292093633, ISBN-13: 9781292093635.
3. Palmer, A. Principles of Services Marketing. Berkshire, 2014, pp. 495.
4.Hawkins D.I. , Mothersbaugh, D.L. Consumer Behavior. Building Marketing Strategy. New York, McGrae-Hill Irwin, 2013, pp.772.

5. Da Silva C.A., Baker D., Shepherd A.W. Agro-industries for Development. FAO and CAB International, UK: MPG Books Group, 2009, pp. 291.

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1.“Dienas Bizness”, nedēļas laikraksts : Latvijas biznesa avīze.
2.“Kapitāls” žurnāls lietišķiem cilvēkiem, Rīga:SIA “Izdevniecība KK”. Issn 1407-2505.
3. American Marketing Association: https://www.ama.org/.
4. European Journal of Marketing:
https://www.emerald.com/insight/publication/issn/0309-0566.
5. Food Marketing (Pārtikas mārketings): http://www.consumerpsychologist.com/food_marketing.html
6. Food safety: from Farm to Fork (Pārtikas drošība: no fermas līdz dakšiņai): http://ec.europa.eu.

7. Journal of Marketing Theory and Marketing Practice”. Association of Marketing Theory and. Practice. US. ISSN: 10696679.