Kurs-Code KomZ5004

Kreditpunkte 6

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)162

Vorlesungen (Stundenzahl)24

Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge24

Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)114

Bestätigt am (Datum)23.03.2022

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Lāsma Līcīte-Ķurbe

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1. Kazaka O. Pirmā PR grāmata. Rīga: Trendsetter Publishing,2019. 182 lpp.
2. Bergstrems B. Vizuālā komunikācija. Rīga: Jāņa Rozes apgāds, 2009. 240 lpp.
3. Beks K. Mediju un komunikācijas zinātne. Rīga: SIA “Biznesa augstskola Turība”, 2021., 384 lpp.
4. Praude V., Šalkovska J. Integrētā mārketinga komunikācija I. Rīga: Burtene, 2015., 464 lpp.

5. Lehtonens J., Siliņa R., Ābelniece B. Riska un krīzes komunikācija. Rīga: Turība, 2011., 198 lpp.

Weiterfuhrende Literatur

1. Brikše I. Komunikācija. Mediji. Universitāte. [tiešsaiste] Rīga: Apgāds Mansards, 2016., 304 lpp. [skatīts 17.02.2022.]
Pieejams: https://www.szf.lu.lv/fileadmin/user_upload/szf_faili/Petnieciba/Brikse_iekslapas___lab_.pdf
http://primolatvija.hosted.exlibrisgroup.com/permalink/f/13v39q/371KISC_AlephLNC04-000993538
2. Veinberga S. Komunikācija. Teorija un prakse. Rīga: Sava grāmata, 2019., 336 lpp.
3. Derkevica-Pilskunga J. Domino Effect in Risk and Crisis Communication. Management and Legal Aspects. Rīga: SIA “Biznesa augstskola Turība”, 2021., 312 lpp.
4. Kramiņš E. Retorikas rokasgrāmata. Runāsim skaidri, spilgti, iedarbīgi! Rīga: SIA “Biznesa augstskola Turība”, 2016., 624 lpp.
5. Miri R. Brand Storytelling: Put Customers at the Heart of Your Brand Story. London: Kogan Page., 2020, p. 232.

6. Parson R. The Heart of Communication. London: Hodder & Stoughton, 2020, p. 176.

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1. International Journal of Communication. Online ISSN: 1932-8036
2. Media and Coomunication. Online ISSN: 2183-2439

3. Coomunication Research. Online ISSN: 1552-3810