Kurs-Code KomZ3001

Kreditpunkte 2.25

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)60

Vorlesungen (Stundenzahl)16

Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge8

Bestätigt am (Datum)12.10.2011

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Ingrīda Millere

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1. Caune J., Dzedons A. Pētersons L. Stratēģiskā vadīšana. Rīga: Kamene, 2000. 232 lpp.
2. Kalve I. Apseglot pārmaiņu vējus: stratēģiskā un pārmaiņu vadība. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2005. 295 lpp.
3. Lake N. Stratēģiskā plānošana: praktisks mācību līdzeklis. Rīga: Multineo, 2007. 247 lpp.
4. Moutinho L. Strategic management in tourism. Oxon (UK), New York: CABI Publ., 2000. 349 p.

Weiterfuhrende Literatur

1. Mintzberg H., Quinn J. B. The strategy process: concepts and contexts. Englewood Cliffs: Prentice-Hall International, 1992. 480 p.
2003.g. The strategy process: concepts, contexts, cases. Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall, 2003. 489 p.
2. Miller A., Dess G. G. Strategic management. New York [etc.]: The McGraw-Hill Co, 1996. 529 p.
3. Vadīt pārmaiņas. Rīga : Lietišķās Informācijas dienests, 2009. 160 lpp.

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1. Kapitāls : žurnāls lietišķiem cilvēkiem : krāsains biznesa un ekonomikas žurnāls. Rīga : Lietišķās informācijas dienests, 1998-. ISSN 1407-2505.
2. Kvalitāte: žurnāls par kvalitāti un kvalitātes vadīšanu. Rīga : Latvijas Kvalitātes asociācija. ISSN 1407-7671.
3. Гостиница и ресторан : бизнес и управление = Hotel & restaurant: business and management: журнал для профессионалов. Москва: Международная ассоциация гостиниц и ресторанов (IH&RA).