Code du cours InfT6035
Crédits 3
La quantité totale d'heures en classe81
Nombre de conferences12
Nombre de travaux pratiques et des séminaires12
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant57
Date de l'approbation du cours14.02.2017
1. Chaffey D. Digital business and e-commerce management. Harlow, England: Pearson Education Limited, 2014. 712 p.
2. Turban E., King D., Lang J. Introduction to Electronic Commerce, 3/E. Boston, USA: Pearson Education, Inc, 2011. 928 p.
3. Google Analytics palīdzība. [tiešsaiste]: Pieejams: https://support.google.com/analytics/?hl=en#topic=3544906
4. Google Ads palīdzība. [tiešsaiste]: Pieejams: https://support.google.com/google-ads/?hl=lv#topic= 7456157
5. Wordpress palīdzība. [tiešsaiste]: Pieejams: https://en.support.wordpress.com/
1. Stabulnieks J. E-komercijas stratēģija mazos un vidējos uzņēmumos. Rokasgrāmata. Latvijas tehnoloģiskais centrs, 2010.
2. Lektauers A., Merkurjevs J., Romānovs A. Elektroniskā komercija. Mācību līdzeklis. Rīga: RTU, 2008. 124 lpp.
1. E-komercijas jaunumi www.ecommercetimes.com
2. Latvijas Vēstneša portāls. Pieejams: http://www.lvportals.lv/
3. Electronic Commerce Research and Applications. Pieejams: https://www.journals.elsevier.com/ electronic-commerce-research-and-applications