Code du cours Ekon5149
Crédits 3
La quantité totale d'heures en classe81
Nombre de conferences12
Nombre de travaux pratiques et des séminaires12
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant57
Date de l'approbation du cours21.06.2018
Ekon5089,
Ekon5090,
Ekon5138,
1. Tribe J. The Economics of Recreation, Leisure and Tourism. 5th Edition. 2016.- 460 p.
2. Kaufmane D. Sadarbības sistēmas tūrismā: Zemgales reģiona piemērs: promocijas darbs. Jelgava, 2011. 171 lpp.
3. Siliņēviča I. Tūrisma analīze. Mācību līdzeklis tūrisma uzņēmējdarbībā. Rēzekne: Rēzeknes Augstskola, 1999. 83 lpp
4. Экономика и организация туризма: международный туризм. Под редакцией И.А. Рябовой, Ю.В. Забаева, Е.Л. Драчёвой. б а к а л а в р и а т Московская академия туристского и гостинично-ресторанного бизнеса. Москва, 2016.- 565 c.
1. Freijers V. Tūrisma mārketings. Rīga: Turība Biznesa Augstskola SIA, 2011, 621 lpp.
2. Grīnfelde I., Klepers A., Līviņa A., Smaļinskis J. Tūrisma maršrutu veidošana. Valmiera: Vidzemes Augstskola, 2010, 116 lpp.
[tiešsaiste]. Piejams: http://www.visitdaugavpils.lv/sites/default/files/
3. Freijers V. Tūrisma mārketings. Rīga: Turība Biznesa Augstskola SIA, 2011, 621 lpp.
1) Tūrisms Latvijā.[tiešsaiste] Pieejams: https://www.csb.gov.lv/lv/statistika/statistikas-temas/transports-turisms/turisms
2) Pasaules tūrisma organizācija.[tiešsaiste] Pieejams: https://www.unwto.org/
3) Galvenie statistikas rādītāji. [tiešsaiste] Pieejams: https://www.csb.gov.lv/lv/statistika/statistikas-temas/transports-turisms/turisms