Kurs-Code Ekon5149
Kreditpunkte 3
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)81
Vorlesungen (Stundenzahl)12
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge12
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)57
Bestätigt am (Datum)21.06.2018
Ekon5089,
Ekon5090,
Ekon5138,
1. Tribe J. The Economics of Recreation, Leisure and Tourism. 5th Edition. 2016.- 460 p.
2. Kaufmane D. Sadarbības sistēmas tūrismā: Zemgales reģiona piemērs: promocijas darbs. Jelgava, 2011. 171 lpp.
3. Siliņēviča I. Tūrisma analīze. Mācību līdzeklis tūrisma uzņēmējdarbībā. Rēzekne: Rēzeknes Augstskola, 1999. 83 lpp
4. Экономика и организация туризма: международный туризм. Под редакцией И.А. Рябовой, Ю.В. Забаева, Е.Л. Драчёвой. б а к а л а в р и а т Московская академия туристского и гостинично-ресторанного бизнеса. Москва, 2016.- 565 c.
1. Freijers V. Tūrisma mārketings. Rīga: Turība Biznesa Augstskola SIA, 2011, 621 lpp.
2. Grīnfelde I., Klepers A., Līviņa A., Smaļinskis J. Tūrisma maršrutu veidošana. Valmiera: Vidzemes Augstskola, 2010, 116 lpp.
[tiešsaiste]. Piejams: http://www.visitdaugavpils.lv/sites/default/files/
3. Freijers V. Tūrisma mārketings. Rīga: Turība Biznesa Augstskola SIA, 2011, 621 lpp.
1) Tūrisms Latvijā.[tiešsaiste] Pieejams: https://www.csb.gov.lv/lv/statistika/statistikas-temas/transports-turisms/turisms
2) Pasaules tūrisma organizācija.[tiešsaiste] Pieejams: https://www.unwto.org/
3) Galvenie statistikas rādītāji. [tiešsaiste] Pieejams: https://www.csb.gov.lv/lv/statistika/statistikas-temas/transports-turisms/turisms